Csendes Percek február 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Feb. 26., V, 03:41:00 CET

                      2006. február 26. vasárnap

Péld 3,1-8.

1 Fiam, ne felejtsd el tanításomat, és parancsaimat őrizze meg szíved,
2 mert hosszú életet, magas életkort és jólétet szereznek azok neked!
3 A szeretet és hűség ne hagyjon el téged: kösd azokat a nyakadba, írd
fel a szíved táblájára!
4 Így találsz kedvességre és jóindulatra Istennél és embereknél.
5 Bízzál az ÚRban teljes szívből, és ne a magad eszére támaszkodj!
6 Minden utadon gondolj rá, és ő egyengetni fogja ösvényeidet.
7 Ne tartsd bölcsnek önmagadat, féljed az URat, és kerüld a rosszat!
8 Gyógyulás lesz ez testednek, és felüdülés csontjaidnak.

                           ISTEN KEZÉBEN

De áldott az a férfi, aki az Úrban bízik, akinek az Úr a bizodalma.
(Jer 17,7)

Fiatal korom óta számos műtéten estem át. Minden műtét előtt azt kértem
Istentől, hogy hosszabbítsa meg az életem, hogy gondoskodni tudjak a
családomról. Elkeserített, ha arra gondoltam, mi történik velük, ha én
meghalok.
Nemrégiben újra műtöttek. A kockázat nagyobb volt, mint eddig, egyrészt
a korom miatt, másrészt az egészségi állapotom is rosszabb volt. Ekkor
másként imádkoztam: életemet és a családom jövőjét Isten kezébe tettem
le. Úgy éreztem, ez a helyes imádság.
A műtét jól sikerült, és Isten ezúttal is meghosszabbította az
életemet. Látom és vállalom a felelősséget, hogy felneveljem a
gyermekeimet, és tudom, hogy Isten továbbra is megáld bennünket. De
rájöttem, hogy korábban bizonyos büszkeséggel gondoltam arra, hogy
egyedül az én személyes jelenlétem garantálhatja a család jólétét. Ma
Istenbe helyezem a bizalmamat, és bizonyos vagyok benne, hogy Isten fog
gondoskodni mind-annyiunkról, minden dologban.

Imádság: Köszönjük, Urunk, hogy segítesz gondoskodni családunkról.
Mindenek felett azt köszönjük, hogy megmutatod az örök élethez vezető
utat. Jézus nevében. Ámen.

Isten szereti és óvja azokat, akiket szeretünk.
Graciella Murillo Paniagua (Morelos, Mexikó)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT A SZÜLŐKÉRT, AKIK EGÉSZSÉGÜGYI PROBLÉMÁKKAL NÉZNEK
SZEMBE!