Csendes Percek február 23.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Feb. 23., Cs, 03:41:02 CET

                     2006. február 23. csütörtök

Róm 1,16-17.

16 Mert nem szégyellem az evangéliumot, hiszen Isten ereje az, minden
hívőnek üdvösségére, elsőként zsidónak, de görögnek is, 17 mert Isten a
maga igazságát nyilatkoztatja ki benne hitből hitbe, ahogyan meg van
írva: "Az igaz ember pedig hitből fog élni."

                      AZ ÜDVÖSSÉG EVANGÉLIUMA

Azután kinyújtotta kezét az Úr, megérintette a számat, és ezt mondta
nekem az Úr: Én most a szádba adom igéimet! (Jer 1,9)

15 éves koromban hallottam az evangéliumot, de akkor nem ragadtam meg a
lehetőséget, hogy Krisztust Uramnak és Megváltómnak elfogadjam. 16 és
25 éves korom között életemet egy sor, Isten számára elfogadhatatlan
élmény terhelte, óriási űrt hagyva bennem. De a Biblia olvasásán
keresztül közelebb kerültem Krisztushoz és fölkerestem egy közeli
gyülekezetet. Miután meghallottam Isten üzenetét, ráébredtem, hogy
egyedül Jézus Krisztus töltheti be a megtapasztalt ürességet, és
megmentőmként fogadtam el őt.
Mióta egy evangelizációs szolgálatnál kezdtem dolgozni négy évvel
ezelőtt, tanúja vagyok, hogyan változtatja meg Isten szeretete a valaha
elveszett embereket. Folytatom Isten szolgálatát. Ahogy Pál apostol
írja: "Mert nem szégyellem az evangéliumot, hiszen Isten ereje az,
minden hívőnek üdvösségére". (Róm 1,16) A világnak - ma inkább, mint
valaha - Istenre van szüksége. Itt az ideje, hogy hirdessük az üdvösség
evangéliumát.

Imádság: Urunk, küldj ezután is hívőket, hogy hirdessék igédet a
megbékélésről, és megosszák a megváltás üzenetét másokkal. Ámen.

A legnagyszerűbb üzenet, amit továbbadhatunk: a Krisztusba vetett hit
általi üdvösség jó híre.
Gregory Alberto Munoz (Carabobo, Venezuela)

IMÁDKOZZUNK A JÓ HÍR KÖZVETÍTŐIÉRT!