Csendes Percek február 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Feb. 18., Szo, 03:41:02 CET

                      2006. február 18. szombat

Mt 5,1-12.

1 Amikor meglátta a sokaságot, felment a hegyre, és miután leült,
odamentek hozzá tanítványai. 2 Ő pedig megszólalt, és így tanította
őket:
3 "Boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyek országa.
4 Boldogok, akik sírnak, mert ők megvigasztaltatnak.
5 Boldogok a szelídek, mert ők öröklik a földet.
6 Boldogok, akik éheznek és szomjaznak az igazságra, mert ők
megelégíttetnek.
7 Boldogok az irgalmasok, mert ők irgalmasságot nyernek.
8 Boldogok a tiszta szívűek, mert ők meglátják az Istent.
9 Boldogok, akik békét teremtenek, mert ők Isten fiainak neveztetnek.
10 Boldogok, akiket az igazságért üldöznek, mert övék a mennyek
országa.
11 Boldogok vagytok, ha énmiattam gyaláznak és üldöznek titeket, és
mindenféle rosszat hazudnak rólatok. 12 Örüljetek és ujjongjatok, mert
jutalmatok bőséges a mennyekben, hiszen így üldözték a prófétákat is,
akik előttetek éltek."

                        JÉZUSSAL VACSORÁZNI

Boldogok, akik sírnak, mert ők megvigasztaltatnak. (Mt 5,4)

Egy estén, édesanyám halála után két héttel, azon vettem észre magam,
hogy egyik kedvenc ételét készítettem el, és rádöbbentem, soha többé
nem vacsorázhatom vele. Amióta az eszemet tudom, mindig szüleimnél
költöttem el a vasárnapi ebédet. Hosszasan elücsörögtünk az asztalnál,
szép órákat töltve együtt. Hirtelen erőt vett rajtam a szomorúság.
Másnap reggel még mindig bánatot és ürességet éreztem. Imádságomban
arra kértem Istent, vigasztaljon meg engem, és adjon nekem békességet.
A munkába menet egy templom mellett vitt el az utam. A hirdetőtáblán
ott állt a következő heti prédikáció címe: "Jézussal vacsorázni". Öröm
járt át, ahogy megjelent képzeletemben, édesanyám most már minden nap
az Úrral vacsorázik. Megköszöntem Istennek, hogy válaszolt imámra, és
vigaszt nyújtott nekem.
Fájdalmam enyhülni kezdett, mert ráébredtem, Isten válaszol
imádságainkra, és mindig velünk van bánatunkban.

Imádság: Drága Urunk, köszönjük neked az ígéretet, hogy gyászunkban
megvigasztalsz minket! Segíts észrevennünk, hogy te mindig velünk vagy,
és békédért, erődért bármikor imádkozhatunk! Ámen.

Isten vigasztalást nyújt gyászunkban.
Jack Watkins (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK SZERETTEIKET GYÁSZOLJÁK!