Csendes Percek február 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Feb. 11., Szo, 03:41:01 CET

                      2006. február 11. szombat

Zsolt 20.

1 A karmesternek: Dávid zsoltára.
2 Hallgasson meg téged az ÚR a veszedelem napján, legyen oltalmad Jákób
Istenének neve!
3 Küldjön neked segítséget szentélyéből, erősítsen a Sionról!
4 Gondoljon sok ételáldozatodra, égőáldozatodat fogadja szívesen.
(Szela.)
5 Adja meg szíved vágyát, teljesítse minden tervedet!
6 Akkor örvendezünk győzelmednek, és zászlót emelünk Istenünk nevében.
Teljesítse az ÚR minden kérésedet!
7 Jól tudom, hogy az ÚR győzelmet ad felkentjének, felel neki szent
egéből győzelmes jobbjának hőstetteivel.
8 Ezek a harci kocsikat, amazok a lovakat emlegetik dicsekedve, mi
pedig Istenünknek, az ÚRnak a nevét.
9 Ők térdre rogynak és elesnek, mi pedig felkelünk és talpon maradunk.
10 URam, segítsd meg a királyt! Hallgass meg minket, ha hozzád
kiáltunk!

                           ÚJ VIGASZTALÓ

Kérni fogom az Atyát, és másik Pártfogót ad nektek, hogy veletek legyen
mindörökké. (Jn 14,16)

A 2000. év tele számomra egy kétségekkel és aggodalmaskodásokkal teli
időszak volt. Otthagytam a munkahelyemet, másik gyülekezetbe kezdtem el
járni, magányosnak és zavartnak éreztem magam. Végül, ebben a nehéz
időszakomban tanácsot kértem egy keresztyén pszichológustól.
Végigbeszéltük mindazokat a lépéseket, amelyeket meg kellene tennem a
helyzetem megváltoztatása érdekében. Minden alkalmat imádsággal és a
következő napba vetett reménységgel fejeztünk be. Elkezdtem egyre
inkább bizakodni, és belekapaszkodni ebbe a lelkigon-dozóba, mint
valami mentőövbe vagy vezérfonalba.
Ahogy helyzetem javult, úgy ritkultak a tanácsadói fogadóórák. Egyre
magabiztosabb lettem a fontos döntéseimben. De néha még szükségét
éreztem a tanácsadóm mindennapi jelenlétének, iránymutatásának és
támogatásának.
A Jn 14,16 arról ír, hogy Isten el fogja küldeni a Pártfogót, hogy
örökre velünk maradjon. Ő az, aki velünk van a nap 24 órájában, a hét
minden napján. A mi Pártfogónk a Szentlélek. Kétségek és fájdalmak
idején kérhetjük segítségét abban a tudatban, hogy állandóan velünk
van. Irányt mutat, és támogat bennünket Jézus követése útján.

Imádság: Szentlélek Úristen, köszönjük, hogy te vagy a mi Pártfogónk,
Tanítónk és Bizalmasunk, akitől segítséget kérhetünk. Ámen.

A Szentlélek mindig velünk van.
Martha Sims (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A KERESZTYÉN LELKIGONDOZÓKÉRT!