Csendes Percek február 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Feb. 8., Sze, 03:41:00 CET

                       2006. február 8. szerda

Zsolt 112,1-9.

1 Dicsérjétek az URat! Boldog ember az, aki az URat féli, sok örömöt
talál parancsolataiban.
2 Utódja hős lesz a földön, a becsületesek nemzedéke áldott lesz.
3 Vagyon és gazdagság lesz házában, igazsága örökre megmarad.
4 Világosság ragyog a sötétben is a becsületesekre attól, aki
kegyelmes, irgalmas és igaz.
5 A jó ember könyörületes, és kölcsönt ad, ügyeit törvényesen intézi.
6 Nem is fog meginogni sohasem, örökre emlékezetes lesz az igaz.
7 Nem fél a rossz hírtől, erős a szíve, bízik az ÚRban.
8 Rendületlen a szíve, nem fél, végül megvetéssel néz ellenségeire.
9 Bőven adakozik a szegényeknek, igazsága örökre megmarad, hatalma
dicsőségesen emelkedik.

                        A HELYÉN MONDOTT IGE

A jó ember könyörületes, és kölcsönt ad, ügyeit törvényesen intézi.
(Zsolt 112,5)

Egy új, ideiglenes állást kaptam nemrég. Az egyik munkatársam különösen
kedves és segítőkész volt, amíg beletanultam a munkámba. Amikor egyik
reggel egy kicsit hamarabb érkeztem, ez a kolléganőm egyedül volt benn
az irodában, és az egyik munkaasztaltól a másikig rohangált, hogy úrrá
legyen a temérdek problémán. Azt mondta, hogy úgy látszik minden baj
egyszerre jött össze. Miközben az öltözőfülkében levetettem a
kabátomat, így szólt hozzám: "Tudom, mi a baj: nem olvastam ma reggel
Bibliát!"
Kikukkantottam az öltözőfülkéből, és azt mondtam: "Ha ez segít,
elmondom neked, mit olvastam ma reggel. A 112. zsoltár ötödik versét:
"A jó ember könyörületes és kölcsönt ad, ügyeit törvényesen intézi."
Megkérdeztem tőle: "Segít ez rajtad?"
Láttam, hogy megnyugodott, és így válaszolt: "Igen, azt hiszem."
Később elgondolkoztam azon, mennyire ráillik ez az igevers a
munkatársnőmre, aki könyörületes és segítőkész volt, és jóságosan bánt
velem. Kedvességéért viszonzásul megoszthattam vele aznapi igémet. És
ennek a bibliaversnek az igazsága nyilvánvalóvá lett az életében.

Imádság: Köszönjük, Istenünk a Biblia ajándékát, a minden napra szóló
igéket, melyek vigasztalást és bátorítást nyújtanak. Ámen.

A Bibliának naponta van mondanivalója számunkra.
Kathleen Newberg, (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A MUNKAHELYI KAPCSOLATAINKÉRT!