Csendes Percek február 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Feb. 3., P, 03:41:00 CET

                       2006. február 3. péntek

Zsolt 118,19-24.

19 Nyissátok ki előttem az igazság kapuit! Bemegyek, és hálát adok az
ÚRnak!
20 Ez az ÚR kapuja: igazak mehetnek be rajta.
21 Hálát adok neked, hogy meghallgattál, és megszabadítottál.
22 Az a kő, amelyet az építők megvetettek, az lett a sarokkő.
23 Az ÚRtól lett ez, csodálatos a mi szemünkben.
24 Ez az a nap, amelyet az ÚR elrendelt, vigadozzunk és örüljünk ezen!

                         IZGALMAS OLVASMÁNY

Ez az a nap, amelyet az Úr elrendelt, vigadozzunk és örüljünk ezen!
(Zsolt 118,24)

Ma kíváncsian nyitottam ki egy új könyvet. Már az első mondat arra
ösztönzött, hogy tovább olvassam. Bizonyos részei drámaiak voltak, míg
mások csak könnyedén végigvezettek a sorokon. Néhány oldal után
kiderült, hogy ezt a könyvet nem lehet letenni, alig vártam, hogy egyik
oldalt a másik után elolvassam.
Később elgondolkoztam, vajon ugyanilyen odaadással "olvasom" ki a világ
történéseiből Isten munkáját? Ilyen lelkesedéssel tekintek egy új nap
elé? Pedig minden nap az élettörténetem egy-egy fejezete. Időnként a
kibontakozó dráma elijeszt, és úgy tűnik, földre sújt. Máskor ott a
kísértés, hogy gyanakvóan fogadjam az új napot, mert sokkal
elfogadhatóbbak igaz élettörténetem kényelmes, kiszámítható időszakai.
Nem szabad elfelejtenem, hogy Isten elrendel minden napot, és a
legnagyobb rendező ismeri történetem végét is; bízhatom az Úrban, aki
körültekintően és gyöngéd szeretettel készítette elő napjaimat. És
mindenekelőtt Krisztus "a hitünk szerzője és bevégezője" Isten
történetét írja minden egyesünk életén keresztül.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük ezt az új napot. Kérünk, segíts,
hogy örömmel tekintsünk élettörténetünk ezen fejezete elé és boldogan
fogadjuk a mai ajándékaidat. Ámen.

Ha Krisztust követjük, minden napunk izgalmas lesz.
Rosemary Gerig (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKI BELEUNT AZ ÉLETBE!