Csendes Percek február 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Feb. 1., Sze, 03:41:00 CET

                       2006. február 1. szerda

Fil 1,3-11.

3 Hálát adok az én Istenemnek, valahányszor megemlékezem rólatok, 4 és
mindenkor minden könyörgésemben örömmel imádkozom mindnyájatokért, 5
mert közösséget vállaltatok az evangéliummal az első naptól fogva mind
a mai napig. 6 Éppen ezért meg vagyok győződve arról, hogy aki elkezdte
bennetek a jó munkát, elvégzi a Krisztus Jézus napjára. 7 Így kell
gondolkoznom mindnyájatokról, mert szívemben hordozlak titeket, mivel
fogságomban is, az evangélium védelme és megerősítése közben is
mindnyájan együtt részesültök velem a kegyelemben. 8 Mert tanúm az
Isten, mennyire vágyódom mindnyájatok után a Krisztus Jézus
szeretetével; 9 és imádkozom azért, hogy a szeretet egyre inkább
gazdagodjék bennetek ismerettel és igazi megértéssel; 10 hogy
megítélhessétek, mi a helyes, hogy tiszták és kifogástalanok legyetek a
Krisztus napjára, 11 és gazdagon teremjétek az igazság gyümölcseit
Jézus Krisztus által Isten dicsőségére és magasztalására.

                         "VÁLTOZTASS MEG!"

Jézus így imádkozott: "Atyám, ha lehetséges távozzék el tőlem ez a
pohár, mindazáltal ne úgy legyen, ahogyan én akarom, hanem amint te."
(Mt 26,39)

Néhány évvel ezelőtt férjemmel közösen elkezdtünk vezetni egy
imanaplót. Hetente legalább egyszer mindketten írunk bele, majd a
szabadnapunkon beszélgetünk és imádkozunk a naplóban szereplő témákért.
Imanaplónk végül is nemcsak a problémák, kérések regisztrálására jó,
hanem tartalmaz szinte mindent, ami az életünkben történik.
Nemrégiben úgy éreztem, imádságaimnak változniuk kellene. Ahelyett,
hogy újra és újra csak az aggasztó helyzeteket vittem volna Isten elé,
egyre gyakrabban kértem őt, hogy engem is változtasson meg.
Természetesen továbbra is imádkozom másokért, legfőképpen azért, hogy
nagy dolgok történjenek az életükben, ugyanakkor kérem Istent, hogy
bennem is munkálkodjon: növelje hitemet, bizalmamat, erősítse
jellememet, kapcsolataimat.
Ha nem is ismerjük pontosan Isten terveit és szándékait, biztosak
lehetünk, hogy kegyelmesen cselekszik bennünk és másokban egyaránt.

Imádság: Uram Jézusom, kérlek, cselekedj hatalmasan életemben és
mindazokban, akikért imádkozom. Erősítsd meg bennem szeretetedet és
békességedet. Ámen.

A magunkért való imádság is Isten akarata.
Rebecca Reynolds (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK SAJÁT LELKI NÖVEKEDÉSÜNKÉRT!