Csendes Percek december 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Dec. 29., P, 03:41:01 CET

                      2006. december 29. péntek

Ézs 55,8-11.

8 Bizony, a ti gondolataitok nem az én gondolataim, és a ti utaitok nem
az én utaim - így szól az ÚR.
9 Mert amennyivel magasabb az ég a földnél, annyival magasabbak az én
utaim a ti utaitoknál, és az én gondolataim a ti gondolataitoknál.
10 Mert ahogyan az eső és a hó lehull az égből, és nem tér oda vissza,
hanem megöntözi a földet, termővé és gyümölcsözővé teszi; magot ad a
magvetőnek és kenyeret az éhezőnek,
11 ilyen lesz az én igém is, amely számból kijön: nem tér vissza hozzám
üresen, hanem véghezviszi, amit akarok, eléri célját, amiért küldtem.

                      ISTEN SZÁNDÉKÁBAN BÍZNI

Sokféle szándék van az ember szívében, de csak az Úr tanácsa valósul
meg. (Péld 19,21)

"A járatot épp most törölték. Nem megyünk." Csalódottan tettem le a
telefont. Barátaimmal egyhetes missziós útra jelentkeztünk az
iskolánkon keresztül, de a hóvihar és az ónos eső miatt a járatok
késtek, majd törölték őket.
Az időjárás tönkretette a terveinket! Ez nem igazságos. Miért történt
mindez? Végül is szolgálni mentünk volna.
De, mivel nem utazhattunk el, helyben találtunk lehetőségeket a
szolgálatra, egyebek között havat lapátoltunk idős embereknél.
Szolgálat közben olyanokkal kerültünk kapcsolatba, akikkel egyébként
nem találkoztunk volna, és így megmutathattuk nekik Isten szeretetét.
Egyikük ezt mondta: "Isten küldött benneteket, hogy segítsetek!"
Gondolkodtunk a szavain, és a Péld 19,21 lett az új jeligénk. Isten
tervei különbözhetnek a miénktől. Ez a tapasztalat tanított meg, hogy
nyitott legyek Isten vezetése iránt mindennapi életemben.

Imádság: Urunk, segíts a te terveidben bíznunk, és ne a magunkéban.
Ámen.

Isten terveiben mindig benne van mások szolgálata.
Melissa Longwell (Oregon, USA)

IMÁDKOZZUNK LAKÓHELYÜNK IDŐS EMBEREIÉRT!