Csendes Percek december 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Dec. 19., K, 03:41:04 CET

                       2006. december 19. kedd

Zsolt 71,1-6.

1 Hozzád menekülök, URam, ne szégyenüljek meg soha!
2 Ments meg, szabadíts meg irgalmasan! Fordítsd felém füledet, és
segíts meg!
3 Légy erős kősziklám, ahova mindig mehetek, melyet segítségemre
rendeltél, mert te vagy az én sziklaváram.
4 Istenem, ments meg a bűnösök kezéből, az álnok és erőszakos emberek
markából!
5 Mert te vagy, Uram, reménységem, te vagy, URam, bizodalmam ifjúkorom
óta.
6 Te voltál támaszom születésem óta, te hoztál ki anyám méhéből, téged
dicsérlek szüntelen.

                           AZ ÖRÖM FORRÁSA

Légy erős kősziklám, ahova mindig mehetek, melyet segítségemre
rendeltél, mert te vagy az én sziklaváram. (Zsolt 71,3)

Megfáztam, és nagyon rosszul éreztem magam. Kicsit lefeküdtem, és
bekapcsoltam a rádiót. A reggeli hírek nem voltak valami bátorítóak:
repülőgép-szerencsétlenség, egy latin-amerikai országban kormányválság,
háború a Közel-Keleten és az időjárás-jelentés előrejelzése is csak
rossz időt jósolt.
Úgy döntöttem, inkább egy pár perces csendességet tartok. Elolvastam a
71. zsoltárt. Éppen erre volt szükségem. Micsoda jó hír, hogy egy
darabjaira hullott világban Isten a mi reménységünk és erőnk!
"Segítségem az Úrtól jön, aki az eget és földet alkotta. Nem engedi,
hogy lábad megtántorodjék." (Zsolt 121,2-3)
Az Isten jelenléte és az Ige bátorítása a világ negatív híreinek
ellenére is örömet hoz az életembe.

Imádság: Köszönjük Urunk, hogy biztosítasz afelől, hogy életünk
legnehezebb pillanataiban is velünk vagy. Te vagy reménységünk és
örömünk forrása. Ámen.

A világ rossz híreivel szemben Isten szerető jelenléte lehet a
mindennapi jó hír számunkra.
Lucy Cortés (Aguadilla, Puerto Rico)

IMÁDKOZZUNK A KRÍZISHELYZETBEN LÉVŐKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

Harriet Groves: A.N.Groves – Aki először Isten országát kereste
A5, 144 oldal

A. N. Groves (1795–1853) életének jelszava ez volt:
„Dolgozz keményen, használj föl keveset, adj sokat, adj oda
mindent Krisztusért”.
Feleségével arra a meggyőződésre jutott, hogy először jövedelmük
10%-át, később teljes vagyonukat és életüket az Úr rendelkezésére kell
bocsátaniuk.
Harminchárom éves korában Bagdadba, majd Bombay-ba költözött, ahol mint
fogorvos dolgozott, s szabad idejé-ben az evangéliumot hirdette. Pál
apostol példáját követte abban is, hogy saját magát, családját
eltartotta („két kezével” kereste a kenyerét).
Negyvenéves kora körül kapcsolatba került a bristoli Müller Györggyel
(a híres árvaházalapítóval), akire nagy hatással volt Groves, hogy
szolgálatát, életét egyedül Isten igéreteiben bízva végezte.

Ár: 800 Ft

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.
rendeles at evangeliumikiado.hu