Csendes Percek december 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Dec. 15., P, 03:41:02 CET

                      2006. december 15. péntek

1Jn 4,13-21.

13 Abból tudjuk, hogy benne maradunk, és ő mibennünk, hogy a maga
Lelkéből adott nekünk. 14 És mi láttuk, és mi teszünk bizonyságot
arról, hogy az Atya elküldte a Fiát a világ üdvözítőjéül. 15 Ha valaki
vallja, hogy Jézus Isten Fia, abban Isten marad, ő pedig Istenben; 16
és mi ismerjük és hisszük azt a szeretetet, amellyel Isten szeret
minket. Isten szeretet, és aki a szeretetben marad, az Istenben marad,
és Isten is őbenne. 17 Abban lett teljessé a szeretet közöttünk, hogy
bizalommal tekinthetünk az ítélet napja felé, mert ahogyan ő van, úgy
vagyunk mi is ebben a világban. 18 A szeretetben nincs félelem, sőt a
teljes szeretet kiűzi a félelmet; mert a félelem gyötrelemmel jár, aki
pedig fél, nem lett tökéletessé a szeretetben. 19 Mi tehát azért
szeretünk, mert ő előbb szeretett minket. 20 Ha valaki azt mondja:
"Szeretem Istent", a testvérét viszont gyűlöli, az hazug, mert aki nem
szereti a testvérét, akit lát, nem szeretheti Istent, akit nem lát. 21
Azt a parancsolatot is kaptuk tőle, hogy aki szereti Istent, szeresse a
testvérét is.

                            FÉLELEM NÉLKÜL

Abban lett teljessé a szeretet közöttünk, hogy bizalommal tekinthetünk
az ítélet napja felé, mert ahogyan ő van, úgy vagyunk mi is ebben a
világban. (1Jn 4,17)

Úgy emlékszem, mintha tegnap történt volna. A medence szélén álltam, és
reszkettem a félelemtől. Le kellett ugranom a deszkáról. Amikor a
deszka széléhez mentem, rátekintettem a vízre, és apa szemébe néztem.
Türelmesen állt a vízben, és megígérte, hogy ha segítségre lesz
szükségem, kisegít a medence szélére. Mivel éreztem a szeretetet és a
bátorítást, leugrottam.
Amint feljöttem a víz alól, és kiúsztam, végig ott volt velem.
Megbizonyosodott, hogy minden rendben van, de hagyta, hogy enyém legyen
a siker öröme. Kimásztam a vízből, és visszaszaladtam a deszkához, hogy
újra ugorjak. Nagyon élveztem!
Az 1Jn 4,18 arra emlékeztet bennünket, hogy "a szeretetben nincs
félelem, sőt a teljes szeretet kiűzi a félelmet". Isten gyakran hív
minket olyan szolgálatra, ami kimozdít a "komfort zónánkból". Ott
állunk, próbáljuk megjósolni a jövőt, s bár ugrani szeretnénk, félünk.
Amikor talán több időt, pénzt kell odaszánnunk, mint valaha, másokat
tanítani, amikor alkalmatlannak érezzük magunkat, vagy új módon
megosztani ajándékainkat, Isten szerető hangja emlékeztet bennünket,
hogy nem vagyunk egyedül. Szerető karjai várnak bennünket, hogy
elkapjon, ha segítségre van szükségünk.

Imádság: Istenünk, szabadíts meg bennünket félelmeinktől, hogy teljes
szívvel szolgálhassunk téged. Ámen.

Készülj fel...és mindent bele!
Libby Eaton (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKI FÉL ISTENNEK SZOLGÁLNI!
_____________________________

Könyvajánlat:

C. H. Spurgeon: Hogyan nyerek meg gyermekeket az Úr Jézusnak?
zsebkönyv, 24 oldal

Charles H. Spurgeon prédikációja gyermekmunkások számára a 2 Királyok
4, 17-37, azazElizeus és a súnemi asszony fiának a feltámasztása
alapján.

Ár: 200 Ft

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.