Csendes Percek december 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Dec. 14., Cs, 03:41:03 CET

                     2006. december 14. csütörtök

Lk 10,38-42.

38 Amikor továbbhaladtak, betért egy faluba Jézus, ahol egy Márta nevű
asszony a házába fogadta. 39 Volt ennek egy Mária nevű testvére, aki
leült az Úr lábához, és hallgatta beszédét. 40 Márta pedig teljesen
lefoglalta magát a sokféle szolgálattal. Ezért előállt Márta, és így
szólt: "Uram, nem törődsz azzal, hogy a testvérem magamra hagyott a
szolgálatban? Mondd hát neki, hogy segítsen!" 41 Az Úr azonban így
felelt neki: "Márta, Márta, sok mindenért aggódsz és nyugtalankodsz, 42
pedig kevésre van szükség, valójában csak egyre. Mária a jó részt
választotta, amelyet nem vehetnek el tőle."

                            EGYETLEN DOLOG

Pedig kevésre van szükség, valójában csak egyre. Mária a jó részt
választotta, amelyet nem vehetnek el tőle. (Lk 10,42)

Amint készültem a vasárnap esti alkalomra, ürességet éreztem, és lelki
békém hiányát. Amikor elgondolkodtam azon, mi lehetett a gond,
rájöttem, hogy nem imádkoztam, és nem töltöttem személyes időt
Istennel. Eszembe jutott Mária és Márta története. Márta túlságosan
elfoglalt volt az étel készítésével, míg Mária Jézus lábánál ülve
hallgatta a Mestert.
Egy dologra van szükség? Igen! Egy nap jelentéktelennek, üresnek és
céltalannak tűnhet, amikor annyira lekötik más dolgok a figyelmünket,
hogy teljesen megfeledkezünk Istenre figyelni.
Mártát túlságosan lekötötte a szolgálat, Mária viszont leült, hogy
meghallgassa, hogyan szolgáljon. Ha Istent hatékonyan szeretnénk
szolgálni, és gyümölcsöző, tartalmas életet szeretnénk élni, akkor
életünket az Úrral való személyes közösségre kell építenünk. Ha
meghallgatjuk Isten útmutatását, ő vezetni fogja lépéseinket minden
egyes nap.

Imádság: Drága Urunk, adj nekünk vágyat, hogy naponként közösségünk
legyen veled, és általad egymással is. Jézus nevében. Ámen.

Amikor úgy érezzük, nincs időnk Istenre figyelni, akkor leszünk igazán
elfoglaltak.
Caleb Eli (Nigéria)

IMÁDKOZZUNK A NIGÉRIÁBAN ÉLŐ EMBEREKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

Roy Krisztina: Boldog emberek
zsebkönyv, 72 oldal

Mikor igazán boldog az ember? Erről a kérdésről szól az ismert és
kedvelt szerző elbeszélése. Jézus Krisztusra irányítja figyelmünket,
mert: „Csak az Ő szívén melegszik fel és nyugszik meg a zaklatott
emberi szív. Ő minden sebet meggyógyít.”

Ár: 600 Ft

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.
rendeles at evangeliumikiado.hu