Csendes Percek december 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Dec. 13., Sze, 03:41:02 CET

                      2006. december 13. szerda

Fil 2,1-5.

1 Ha tehát van vigasztalás Krisztusban, ha van szeretetből fakadó
figyelmeztetés, ha van közösség a Lélekben, ha van irgalom és
könyörület, 2 akkor tegyétek teljessé örömömet azzal, hogy ugyanazt
akarjátok: ugyanaz a szeretet legyen bennetek, egyet akarva ugyanarra
törekedjetek. 3 Semmit ne tegyetek önzésből, se hiú dicsőségvágyból,
hanem alázattal különbnek tartsátok egymást magatoknál; 4 és senki se a
maga hasznát nézze, hanem mindenki a másokét is. 5 Az az indulat legyen
bennetek, ami Krisztus Jézusban is megvolt.

Vénségetekig ugyanaz maradok, ősz korotokig én hordozlak! Én
alkottalak, én viszlek, én hordozlak, én mentelek meg. (Ézs 46,4)

Amikor idős barátnőnk nem ismert meg bennünket az otthon kápolnájában,
elszomorodtunk. Leültünk, megfogtam a kezét, és azt kérdeztem:
"Emlékszel Charlie és Hazel Schrumra?" Arca örömtől ragyogott:
"Emlékszem rájuk!" Még jobban elkeseredtem, mikor láttam, nem tudja,
hogy mi vagyunk azok.
Az istentisztelet régi, ismerős énekkel kezdődött. Ismét felragyogott
az arca; ujjaival követte a szavakat, fejét pedig mozgatta a zenére.
Megnyugvást jelentett számára ez a kedves régi ének. Hirtelen
megértettem - nem számít, hogy már nem ismer meg minket. Csak az
számít, hogy lelke felébredt arra, ami összeköt bennünket: a
Krisztusban való közösségre.
Kedvesen búcsúzott el tőlünk. Mi voltunk az ő "új" barátai, akik
Krisztus szeretetének ismerős kincsét osztottuk meg vele. Előtte
csalódott voltam, hogy képtelen voltam elérni őt. Most hálás voltam
azért, hogy az élő Lélek jött, hogy segítségünkre legyen, és
megengedte, hogy élvezzük a közösséget. Rájöttem, hogy az a kapocs, ami
a Krisztusban hívőket összeköti, tovább tart, mint az emberi emlékezet.

Imádság: Urunk, hálásak vagyunk, hogy a Krisztusban való hit köteléke
erősebb a betegségnél és a halálnál. Ámen.

Semmi sem tudja elszakítani az Istenben való kapcsolatot.
Hazel Schrum (Ontario, Canada)

IMÁDKOZZUNK AZ IDŐSEK OTTHONÁBAN TARTOTT ISTENTISZTELETEKÉRT!

Könyvajánlat:

H. L. Heijkoop: Júdás levelének magyarázata
A5, 116 oldal
Ár: 500 Ft

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.