Csendes Percek december 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Dec. 6., Sze, 03:41:02 CET

                       2006. december 6. szerda

Jn 12,34-36.

34 A sokaság megkérdezte Jézust: "Mi azt hallottuk a törvényből, hogy a
Krisztus örökre megmarad: akkor hogyan mondhatod, hogy fel kell
emeltetnie az Emberfiának? Ki ez az Emberfia?" 35 Jézus ezt mondta
nekik: "Még egy kis ideig közöttetek van a világosság. Addig járjatok a
világosságban, amíg nálatok van, hogy a sötétség hatalmába ne kerítsen
titeket; mert aki a sötétségben jár, nem tudja, hová megy. 36 Amíg
nálatok van a világosság, higgyetek a világosságban, hogy a világosság
fiai legyetek!" Ezeket mondta Jézus, majd eltávozott és elrejtőzött
előlük.

                        GYÚJTS EGY GYERTYÁT

Jézus ezt mondta nekik: Még egy kis ideig közöttetek van a világosság.
Addig járjatok a világosságban, amíg nálatok van, hogy a sötétség
hatalmába ne kerítsen titeket. (Jn 12,35)

Néhány évvel ezelőtt, amikor egy barátnőmnek súlyos agyvérzése volt, a
barátokkal azonnal összegyűltünk a kórházban, hogy imádkozzunk. Később
virtuális bibliakört alakítottunk, mindannyian gyertyát gyújtottunk
otthon. Ez a "gyertyaközösség" összekötött minket, és emlékeztetett
arra, hogy szüntelenül imádkozzunk.
Máskor a gyertyagyújtás főiskolás fiamhoz és lányomhoz kapcsolódott.
Amikor valamilyen nehézséggel kellett megküzdeniük, egy nehéz döntés,
vagy egy fontos vizsga előtt álltak, mindig azt kérték: "Anya, küldj
világosságot!" És miközben indultam a gyufáért, hogy meggyújtsam a
gyertyát, már imádkoztam is. Amikor napközben elmentem a meggyújtott
gyertya mellett, vagy este láttam megnyugtató fényét, segített, hogy
megtartsam az ígéretemet, és imádkozzam értük.
Mit csinálok életem sötét időszakaiban? Meggyújtok egy gyertyát.
Számomra a gyertyagyújtás egy olyan egyszerű cselekedet, ami emlékeztet
az Istenbe vetett reménységemre, és segít, hogy tudjak imádkozni.

Imádság: Istenünk, küldd nekünk a te szereteted világosságát, és
segíts, hogy imádkozzunk azokért, akik életük sötét időszakában, a te
jelenléted fényére vágynak. Ámen.

Imádkozva küldd Isten világosságát másokhoz.
Martha O'Brien (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ IMAKÖZÖSSÉGEKÉRT!