Csendes Percek december 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Dec. 5., K, 03:41:02 CET

                        2006. december 5. kedd

Zsolt 51,12-15.

12 Tiszta szívet teremts bennem, Istenem, és az erős lelket újítsd meg
bennem!
13 Ne vess el orcád elől, szent lelkedet ne vedd el tőlem!
14 Vidámíts meg újra szabadításoddal, támogass, hogy lelkem készséges
legyen,
15 hogy taníthassam utaidra a hűtleneket, és a vétkesek megtérjenek
hozzád.

                            A MARADÉKBÓL

Meggyógyítja a megtört szívűeket, és bekötözi sebeiket. (Zsolt 147,3)

Három héttel karácsony előtt, férjem azzal jött haza, hogy
megszüntették az állását. 32 évi munka után, 54 évesen munkanélküli
lett. Teljesen le voltunk sújtva.
Néhány nappal később, amint hagyományos karácsonyi süteményünket
készítettem, Isten szólt hozzám. Kinyújtottam a tésztát, és különböző
formákat szúrtam ki belőle. Aztán összegyűjtve a maradékot, újra
összegyúrtam, hogy további süteményeket vághassak ki; ekkor jutott
eszembe, hogy Isten újra megmunkálhatja életünket, ahogy én is teszem a
tésztával. Felveszi összetört reményeinket és álmainkat, és valami újat
gyúr életünkből.
Amíg a tésztát nyújtottam, még nem tudtam, melyik formát válasszam az
új sütik kiszaggatásához, de abban biztos voltam, hogy jó sütik lesznek
a maradékból. Azt is tudtam, Isten összeszedi életünk morzsáit,
átdolgozza őket, és valami jót készít belőlük.
Most úgy érezzük, életünk olyan, mint a tésztamaradék az első szaggatás
után: egy kis darabka itt, egy másik amott. De amikor a kész sütiket
nézem - mind kisütve, cukormázzal bevonva és díszítve - tudom, hogy
valami nagyon szép vár ránk.

Imádság: Szerető Istenünk, engedd meg, hogy összetört életünk darabjait
a kezedbe tehessük, hogy abból valami nagyon szép kerekedhessen újra!
Ámen.

Isten keze által a megtört életek újra széppé válnak.
Mary K. Gulledge (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK A MUNKANÉLKÜLIEKÉRT!