Csendes Percek augusztus 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Aug. 21., H, 03:41:02 CEST

                      2006. augusztus 21. hétfő

Jn 20,19-22.

19 Aznap, amikor beesteledett, a hét első napján, ott ahol összegyűltek
a tanítványok, bár a zsidóktól való félelem miatt az ajtók zárva
voltak, eljött Jézus, megállt középen, és így szólt hozzájuk: "Békesség
néktek!" 20 És miután ezt mondta, megmutatta nekik a kezét és az
oldalát. A tanítványok megörültek, hogy látják az Urat. 21 Jézus erre
ismét ezt mondta nekik: "Békesség néktek! Ahogyan engem elküldött az
Atya, én is elküldelek titeket." 22 Ezt mondván, rájuk lehelt, és így
folytatta: "Vegyetek Szentlelket!"

                          TANÁCSADÓ PERCEK

(Jézus) ekkor így szólt tanítványaihoz: "Az aratnivaló sok, de a munkás
kevés: kérjétek tehát az aratás Urát, hogy küldjön munkásokat az
aratásába." (Mt 9,37-38)

Fiam iskolájában részt vettem egy tájékoztatón, és hallottam, hogy az
iskola támogató programjához segítőkre lenne szükség. Átgondolva
időbeosztásomat, azonnal arra jutottam, hogy nincs időm egy újabb
tevékenységre. Rögtön utána ezt súgta a Szentlélek: "Nem az idő, az
akarás hiányzik". Milyen kijózanító volt ráébredni, hogy inkább a
vonakodás, mint az elfoglaltság a bajom!
Mégis hetekig késlekedtem fölhívni az iskolát. Amikor megtettem és
jelentkeztem a feladatra, egy fiatal nő mellé osztottak be, aki
tragikus körülmények között él. Amikor hetente találkozunk, próbálom
meghallani, ami a szavai mögött van. Gyakran kihallom belőlük a
haragot, az önbecsülés hiányát és a félelmet. Habár nem tudom megoldani
a problémáit, próbálok szeretetet, reményt és bátorítást kínálni neki.
Talán sosem fogom megtudni, okoztam-e bármilyen változást az életében,
de engedelmeskedek a Szentlélek sürgetésének, ezzel is kézzelfogható
bizonyítékát adva Isten szeretetének. Akár egy középiskola is lehet
missziós terület!

Imádság: Urunk, segíts megjelenítenünk szeretetedet és békédet a
szenvedő világ felé, azáltal, hogy készek vagyunk segíteni ott, ahol
élünk. Ámen.

Krisztus követei lehetünk saját lakóhelyünkön!
Candy Neely Arrington (Dél-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ISKOLAI SEGÍTŐKÉRT!