Csendes Percek augusztus 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Aug. 16., Sze, 03:41:01 CEST

                      2006. augusztus 16. szerda

Zsolt 119,129-136.

129 Csodálatosak intelmeid, azért megfogadja azokat lelkem.
130 Igéd kijelentése világosságot gyújt, értelmessé teszi az
együgyűeket.
131 Kinyitom számat és lihegek, úgy vágyódom parancsolataid után.
132 Fordulj felém, és könyörülj rajtam, ahogyan szoktál azokon, akik
szeretik nevedet.
133 Szilárdítsd meg lépteimet ígéreteddel, hogy ne uralkodjék rajtam
semmiféle gazság.
134 Szabadíts meg a hatalmaskodó emberektől, hogy megtarthassam
utasításaidat.
135 Ragyogó arccal nézz szolgádra, és taníts engem rendelkezéseidre!
136 Könny patakzik szememből azok miatt, akik nem tartják meg
törvényedet.

                       MEGVÁLTOZOTT AZ ÉLETEM

Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága. (Zsolt 119,105)

Mindig is keresztyénnek gondoltam magam. Keresztyén családban
nevelkedtem, rendszeresen jártam templomba és Megváltómnak fogadtam el
Krisztust. Egy dolgot viszont sohasem csináltam - nem olvastam ki a
teljes Bibliát. Időnként belelapozgattam, de többnyire a polcomon
porosodott.
Amikor 2002-ben nyugdíjba mentem, elkezdtem világtörténelmet és
földrajzot tanulni; ekkor álltam neki egy barátomtól kapott
magyarázatos Biblia olvasásának. Hamar rájöttem, hogy habár jártam
templomba, nem fordultam teljes életemmel Isten felé. Voltak bálványaim
- mint a munka, a pénz vagy a tökéletességre vágyás -, amikről sohasem
gondoltam, hogy bálványok. Illetve, az is világossá vált számomra, hogy
még mindig szenvedek múltbeli bűneim miatt.
A Biblia szava által nagyobb erőt, megértést, békét kaptam. Ráébredtem,
keresztyénnek lenni azt jelenti, hogy Istent állítom életem
középpontjába. A Biblia olvasása megváltoztatta az életemet -
napról-napra az üzenetére támaszkodom, - reményt és üdvösséget jelent
számomra.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy szólsz hozzánk a Biblia szavai
által. Ámen.

wMi az akadálya, hogy életemet teljesen Istennek adjam?w
Norene R. Stephenson (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK NINCS BIBLIÁJUK!