Csendes Percek augusztus 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Aug. 11., P, 03:41:02 CEST

                      2006. augusztus 11. péntek

Fil 4,4-7.

4 Örüljetek az Úrban mindenkor! Ismét mondom: örüljetek. 5 A ti
szelídségetek legyen ismert minden ember előtt. Az Úr közel! 6 Semmiért
se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor hálaadással
tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt; 7 és Isten békessége, mely
minden értelmet meghalad, meg fogja őrizni szíveteket és
gondolataitokat a Krisztus Jézusban.

                        ERESZD EL A GYEPLŐT!

Semmiért se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor
hálaadással tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt. (Fil 4,6)

Két bátyámmal elmentünk horgászni egy 500 holdas, erdővel sűrűn
borított területre, melyen egy patak folyt keresztül. Hozzákötöttük
Bellt, a kancánkat, a kis homokfutóhoz, bepakoltuk a horgászbotunkat és
némi ételt, majd elindultunk.
Megtaláltuk a patakot és horgászni kezdtünk, azonban hamarosan heves
szélvihar támadt. Ismerve, milyen veszélyekkel járhat, ha a villámlás
az erdőben ér minket, beugrottunk a homokfutóba, hogy gyorsan kijussunk
a fák közül. Megrémültünk, mert nem találtuk a kivezető ösvényt. Az
idősebb bátyám ekkor azt mondta: "Ha elengedjük a gyeplőt, a jó öreg
Bell kivisz minket." Ki is vitt.
Évekkel később, amikor aggasztó problémáim voltak, és Istenhez
könyörögtem segítségért, tisztán hallottam: "Ha elengednéd a
gyeplőt..." Most 98 éves vagyok, és attól a naptól fogva, amikor
"elengedtem a gyeplőt", békességem van, mert tudom, hogy annak a
kezében vagyok, aki segít kiutat találni félelmeimből, aggodalmaimból
és reményvesztettségemből.

Imádság: Kegyelmes és gondoskodó Istenünk, taníts minket bízni abban,
hogy békességet találunk, amikor elfogadjuk szereteted ígéretét. Ámen.

Isten kivezet minket a bajból, ha hagyjuk magunkat vezetni.
Halkaline Kirk Bergsten (Missouri, USA)

IMÁDKOZZUNK A VESZÉLYBEN LÉVŐ GYERMEKEKÉRT!