Csendes Percek augusztus 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Aug. 9., Sze, 03:41:02 CEST

                      2006. augusztus 9. szerda

Jn 13,34-35.

Jézus mondja: 34 "Új parancsolatot adok nektek, hogy szeressétek
egymást: ahogyan én szerettelek titeket, ti is úgy szeressétek egymást!
35 Arról fogja megtudni mindenki, hogy az én tanítványaim vagytok, ha
szeretitek egymást."

                           ISTEN GYERMEKE

Ha apám, anyám elhagyna is, az Úr magához fogad engem. (Zsolt 27,10)

Nemrégen olvastam egy cikket egy sztársportolóról, akit "igazi hősként"
állítottak be. Ez a közhelyszerű kiszólás eszembe juttatott valakit,
aki valóban megfelelt ennek a meghatározásnak. Csúnya forradások
borították az arcát, haja hófehér volt, de egészében véve gyönyörű.
Kilenc éves forma voltam, amikor őrülten szerelmes lettem belé. A
tanárnőm volt.
Idegenekkel éltem akkoriban. Ő felismerte bennem a rokonlelket, aki nem
kell senkinek. Nem volt családja, csak néhány barátja azon a kis vidéki
településen. Különös érdeklődést akkor kezdett tanúsítani irántam,
miután összeverekedtem egy másik gyerekkel, aki ragyás arcúnak nevezte.
Igaz, mindkettőnket megbüntetett, de ettől kezdve én lettem a kedvence.
A szünetek alatt bent maradtam az osztályban és beszélgettünk. Elővette
a Bibliáját és elmagyarázta, hogy Isten mindenkit szeret. Meggyőzött
arról, hogy én is értékes ember vagyok, és általa tapasztaltam meg
először, hogy valaki engem is szeret.
Egy sztársportolóval ellentétben, ő soha nem hallotta a rajongók
ünneplését, de biztos vagyok benne, hogy a mennyei seregek kitörő
örömmel üdvözölték, mikor befejezte földi pályafutását. Bár focizni nem
tudott, de Krisztus szeretetét képes volt bemutatni. Társadalmi
elvárások szempontjából egyáltalán nem volt vonzó, de soha sem ismertem
tőle gyönyörűbbet.

Imádság: Istenünk, munkáld bennünk a képességet, hogy olyannak
láthassunk másokat, amilyennek te látod őket. Ámen.

Szeretet által életeket formálhatunk át.
James E. Bell (Missouri, USA)

IMÁDKOZZUNK A NEMKÍVÁNT GYERMEKEKÉRT!