Csendes Percek augusztus 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Aug. 4., P, 03:41:02 CEST

                      2006. augusztus 4. péntek

Róm 8,26-27.

26 Ugyanígy segít a Lélek is a mi erőtlenségünkön. Mert amiért
imádkoznunk kell, nem tudjuk úgy kérni, ahogyan kell, de maga a Lélek
esedezik értünk kimondhatatlan fohászkodásokkal. 27 Aki pedig a
szíveket vizsgálja, tudja, mi a Lélek gondolata, mert Isten szerint jár
közben a megszenteltekért.

                          ÉNEK AZ ÉJSZAKÁBAN

Hol van az én teremtő Istenem, aki éneket ad számba éjszaka? (Jób
35,10)

Kilenc éves kisfiunk, Jeremy, lymphoma-ban szenvedett, és egy három
éves kemoterápiás kezelés-sorozat várt rá. Elsőnek a családhoz
tartozókkal, barátokkal és Jeremy nővérével, Beth-tel közöltük a
lesújtó hírt. A kezelés megkezdődött.
Beth kórusának szokásos őszi hangversenyén az egyik ének, egy "szuahéli
bölcsődal" megmagyarázhatatlan módon nagyon megérintett. Nem értettem
az ének szavait, de mind a szavak, mind a visszatérő dallam utat
találtak lelkembe. Jeremy betegségének legsötétebb napjaiban az idegen
szavakat és dallamot, mint valami imádságot énekeltem.
Jeremy felépült. Életünk lassan visszatért a régi kerékvágásba. Zenei
menedzserként és gyermekkórus vezetőként minden figyelmemet a munkámnak
szenteltem. Egyik délután, amikor az Interneten a gyermekkórus dalok
között böngészgettem, az "Allunde, Alluya" címre találtam. Ez volt az a
titokzatos bölcsődal, amely oly sok vigasztalást nyújtott. Megrendeltem
a dalt, és megkaptam a fordítását is: "Ó, Isten, napkelte Ura, óvd meg
e gyermeket. Segítsd növekedését, hadd legyen ő is családunk értékes
tagja!"
Fiam betegsége idején tehát egy imádságot énekeltem gyógyulásáért és
életéért könyörögve. Isten válaszolt imámra.

Imádság: Istenünk, add szánkba az imádság szavait. Ámen.

Ha nem tudjuk, hogyan imádkozzunk, a Lélek könyörög értünk.
Terry D. Taylor (Alabama, USA)

IMÁDKOZZUNK A RÁKBETEG GYERMEKEKÉRT!
_____________________________

Hirdetés:

Családi nyaralás Tóalmáson!
Még mindig van hely családok számára az Élet Szava táborban a családi
héten.
Időpont: 2006. augusztus 7-12. (jövő hét)
Egy kis program ízelítő:
- Bibliaórák Kónya Sándorral
- Gyerekvigyázás
- Lovaglás a pusztán
- Sportolási lehetőségek
- Családi játékok
- Garantált kikapcsolódás
A gyermekek számára még mindig tudunk 50 %-os kedvezményt biztosítani.
További részletek: http://www.eletszava.org/hu/summercamp.php
Telefon: +36 29/426-003