Csendes Percek augusztus 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Aug. 2., Sze, 03:41:01 CEST

                      2006. augusztus 2. szerda

Jn 14,1-7.

Jézus szavai: 1 "Ne nyugtalankodjék a ti szívetek: higgyetek Istenben,
és higgyetek énbennem. 2 Az én Atyám házában sok hajlék van; ha nem így
volna, vajon mondtam volna-e nektek, hogy elmegyek helyet készíteni a
számotokra? 3 És ha majd elmentem, és helyet készítettem nektek, ismét
eljövök, és magam mellé veszlek titeket, hogy ahol én vagyok, ott
legyetek ti is. 4 Ahova pedig én megyek, oda tudjátok az utat." 5 Tamás
erre így szólt hozzá: "Uram, nem tudjuk, hova mégy: honnan tudnánk
akkor az utat?" 6 Jézus így válaszolt: "Én vagyok az út, az igazság és
az élet; senki sem mehet az Atyához, csakis énáltalam. 7 Ha ismernétek
engem, ismernétek az én Atyámat is: mostantól fogva ismeritek őt, és
látjátok őt."

                      BIZTONSÁGOS HAZAÉRKEZÉS

Jézus így válaszolt: "Én vagyok az út, az igazság és az élet." (Jn
14,6)

Egyik reggeli sétám alkalmával a tó körül szokatlanul sűrű köd
uralkodott. Alig láttam három méterre magam elé. Tiszta időben látni
lehet a házakat, és a tó csillogó vizét. Aznap reggel ebből semmi sem
volt látható.
Amikor a tó másik oldalára értem, átnéztem a ködben a házunk irányába.
Nem láttam, de tudtam, hogy ott van. Abban is bizonyos voltam, ha
követem a tó körüli ösvényt, biztonságban hazajutok.
Hívő életutunk során néha a bennünket ért támadások, félelmeink, és
reményvesztettségünk sűrű ködként vesznek körül. Nem látjuk világosan
utunkat. De ha követjük az Úr által elénk adott ösvényt, biztonságosan
elérjük a célt, mely gyógyulást, békét, és örömöt hoz számunkra.
Bizonyosak lehetünk abban, hogy földi utunk végén Krisztus egy örök
otthont készít számunkra, ahol szemtől-szembe láthatjuk majd őt. A köd
örökre szertefoszlik.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy Jézus Krisztusban megtalálhattuk "az
utat, az igazságot és az életet". Ámen.

Isten elénk adott útját követve mindig hazaérkezünk.
Woody A. Adams (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK A "HAZAVEZETŐ UTAT" KERESIK!