Csendes Percek április 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Ápr. 22., Szo, 03:41:01 CEST

                      2006. április 22. szombat

Zsolt 19,1-5.

1 A karmesternek: Dávid zsoltára.
2 Az egek hirdetik Isten dicsőségét, kezének munkájáról beszél a menny.
3 Nappal a nappalnak adja át e szót, éjjel az éjjelnek adja tudtul.
4 Nincs szó és nincs beszéd, hangjuk sem hallatszik,
5 mégis eljut hangjuk az egész földre, szavuk a világ végéig. Sátrat
készített a napnak,

                         SOSEM VAGY EGYEDÜL

Az Úré a föld és ami betölti, a földkerekség és a rajta lakók. (Zsolt
24,1)

Egy álmatlan éjszaka után meglehetősen korán keltem azon a vasárnapon.
Élveztem első taiwani üzleti utamat. Azonban már majd két hete távol
voltam, és alig vártam, hogy hazatérhessek családomhoz, és a megszokott
környezetembe. Ezeket a negatív érzéseket az is táplálta, hogy az
üzleti dolgaimat csak másnapra tudtam befejezni.
A szállodai reggeli után elindultam a városba, hogy magányomat
elfelejtsem és elüssem az időt, amikor hirtelen hangokat hallottam:
egyik kedvenc dicséretemet énekelték. A dallam egy templomi
istentiszteletről jött. Beléptem az épületbe, egy idősebb férfi
mosolyogva meghajolt, és egy kínai énekeskönyvet nyomott a kezembe.
Mivel nem értek kínaiul, nem tudtunk beszélgetni, de soha életemben nem
tapasztaltam elevenebben Isten közelségét, mint amikor a gyülekezettel
együtt dicsőítettem az Urat, jóllehet én voltam az egyetlen angolul
éneklő.
Ott és akkor azt éltem át, hogy Isten gyermekeiként egy világméretű
család részei vagyunk, és soha nem vagyunk egyedül. A Mt 28,20-ban
leírt ígéret vált valóvá: Én veletek vagyok minden nap a világ
végezetéig.

Imádság: Köszönjük, Atyánk, hogy mindig velünk vagy, bármilyenek is
legyenek a körülményeink, és bárhol is legyünk. Ámen.

Bárhol is vagyunk, Isten kinyújtja kezét, és közel van.
Cecil W. Birnbaum (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A KÜLFÖLDI ÜZLETEMBEREKÉRT!