Csendes Percek április 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Ápr. 20., Cs, 03:41:01 CEST

                     2006. április 20. csütörtök

Zsolt 126.

1 Zarándokének. Mikor jóra fordította Sion sorsát az ÚR, olyanok
voltunk, mint az álmodók.
2 Akkor megtelt a szánk nevetéssel, és örömkiáltás volt nyelvünkön. Ezt
mondták akkor a népek: Hatalmas dolgot tett ezekkel az ÚR!
3 Hatalmas dolgot tett velünk az ÚR, ezért örvendezünk.
4 Fordítsd jóra sorsunkat, URam, a délvidéki kiszáradt patakmedrekhez
hasonlóan!
5 Akik könnyezve vetettek, ujjongva arassanak!
6 Aki sírva indul, mikor vetőmagját viszi, ujjongva érkezzék, ha kévéit
hozza!

                             TÖVISES ÚT

Jézus pedig ezt mondta neki: Én sem ítéllek el téged, menj el, és
mostantól fogva többé ne vétkezz! (Jn 8,11)

Egy olyan családban nőttem fel, ahol édesanyám és mostoha apám
állandóan veszekedtek, főleg miután apa megkapta a fizetését. Mivel nem
volt szeretet a házunkban, az utca jelentette számomra a menedéket. A
kukákból kerestem ételt, néha nem mentem iskolába. Éveken keresztül
néztem, ahogy anya hazahozta a különböző barátait. Ez szörnyű volt
számomra.
Amint békességet és menedéket kerestem, rábukkantam Jeremiás 33,3-ra:
"Kiálts hozzám, és válaszolok." Gondterhelt állapotomban ebbe az igébe
kapaszkodtam, mint egy bizonyosságba, hogy Isten segíteni akar, és meg
akar menteni.
Mégis, az életem olyan nehéz volt, hogy elköltöztem otthonról a
nagynénémhez. Ott egy esti iskolába jártam. Legalább már nem voltam
többé otthonom erőszakos környezetében. Reméltem, hogy Jézus ereje
megment engem.
De tövises utazásom még csak akkor kezdődött. Később elkövettem
valamit, amiért börtönbe kerültem. Eszembe jutott Jeremiás igéje, és
Istenhez fordultam. A börtönben elfogadtam Jézus Krisztust személyes
Megváltómnak és megváltozott az életem. Az ott töltött időt arra
fordítottam, hogy jobban megismerjem Jézus Krisztust.

Imádság: Urunk Jézus, te szerető és megbocsátó vagy. Szabadíts meg a
gonosztól, ami körülvesz bennünket. Ámen.

Isten egy üdvösséggel és szeretettel teli életet kínál nekünk.
Merina Churu (Harare, Zimbabwe)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKET BÁNTALMAZNAK!