Csendes Percek április 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Ápr. 16., V, 03:41:01 CEST

                      2006. április 16. vasárnap

Jn 20,24-29.

24 Tamás pedig, egy a tizenkettő közül, akit Ikernek hívtak, éppen nem
volt velük, amikor megjelent Jézus. 25 A többi tanítvány így szólt
hozzá: "Láttuk az Urat." Ő azonban ezt mondta nekik: "Ha nem látom a
kezén a szegek helyét, és nem érintem meg ujjammal a szegek helyét, és
nem teszem a kezemet az oldalára, nem hiszem." 26 Nyolc nap múlva ismét
benn voltak a tanítványai, és Tamás is velük. Bár az ajtók zárva
voltak, bement Jézus, megállt középen, és ezt mondta: "Békesség
néktek!" 27 Azután így szólt Tamáshoz: "Nyújtsd ide az ujjadat, és nézd
meg a kezeimet, nyújtsd ide a kezedet, és tedd az oldalamra, és ne légy
hitetlen, hanem hívő." 28 Tamás pedig így felelt: "Én Uram, és én
Istenem!" 29 Jézus így szólt hozzá: "Mivel látsz engem, hiszel:
boldogok, akik nem látnak és hisznek."

                           A HÚSVÉT EREJE

Jézus így szólt Tamáshoz: "Mivel látsz engem, hiszel: boldogok, akik
nem látnak és hisznek." (Jn 20,29)

Nem értem, hogyan működik egy belsőégésű motor. Az autómat sem láttam
összeszerelés közben, vagy amikor legördült a szerelőszalagról. Azonban
eddigi tapasztalataimra alapozva nincs kétségem afelől, hogy el fog
indulni, amikor elfordítom az indítókulcsot. A motor ereje eljut majd a
kerekekhez, és a jármű elvisz engem oda, ahová menni szándékozom. Rá
vagyok utalva az erőforrásra, igénybe is veszem naponta.
Nem láttam szemeimmel a feltámadott Krisztust, nem érintettem meg őt
úgy, mint Tamás megtehette. De tapasztalataim alapján tudom, hogy
Krisztus az erőforrása mindannak, amire szükségem van az életben,
bármilyen körülmények között éljek is. Minden nap rá vagyok szorulva
arra az erőre, amely a húsvét reggeli üres sírból árad. És ami a
legnagyszerűbb: Krisztus megmentő ereje sohasem merül ki, bárki
számára, mindenkor, ingyen elérhető.

Imádság: Hálásak vagyunk, Istenünk, a Krisztus halála és dicsőséges
feltámadása által életünkben elvégzett változásokért. Segíts, hogy a
húsvét erejével éljünk minden nap. Ámen.

Krisztus naponta erőt ad számunkra.
Richard L. Mabry (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZÉRT, HOGY A KRISZTUSBÓL ÁRADÓ ERŐ NYILVÁNVALÓVÁ LEGYEN
ÉLETÜNKBEN!