Csendes Percek április 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Ápr. 12., Sze, 03:41:00 CEST

                       2006. április 12. szerda

1Pt 2,4-10.

4 Járuljatok őhozzá, mint élő kőhöz, amelyet az emberek ugyan
megvetettek, amely azonban Isten előtt "kiválasztott és drága"; 5 ti
magatok is mint élő kövek épüljetek fel lelki házzá, szent papsággá,
hogy lelki áldozatokat ajánljatok fel, amelyek kedvesek Istennek Jézus
Krisztus által. 6 Ezért áll ez az Írásban: "Íme, leteszek Sionban egy
kiválasztott drága sarokkövet, és aki hisz benne, nem szégyenül meg". 7
Néktek, a hívőknek drága kincs; a hitetleneknek pedig az a kő, amelyet
megvetettek az építők, sarokkővé lett, 8 megütközés kövévé és
botránkozás sziklájává; azok beleütköznek, mert nem engedelmeskednek az
igének. Ők erre is rendeltettek. 9 Ti azonban választott nemzetség,
királyi papság, szent nemzet vagytok, Isten tulajdonba vett népe, hogy
hirdessétek nagy tetteit annak, aki a sötétségből az ő csodálatos
világosságára hívott el titeket; 10 akik egykor nem az ő népe voltatok,
most pedig Isten népe vagytok, akik számára nem volt irgalom, most
pedig irgalomra találtatok.

                      ISTEN ÁLTAL KIVÁLASZTVA

Ti azonban választott nemzetség, királyi papság, szent nemzet vagytok,
Isten tulajdonba vett népe, hogy hirdessétek nagy tetteit annak, aki a
sötétségből az ő csodálatos világosságára hívott el titeket. (1Pt 2,9)

A világ bizonyos országait dinasztiák és kasztrendszerek irányítják.
Sok nagyra törő ember hatalomra vágyik. A háborúk is rangokért,
kiváltságokért folynak. Ezek a megbecsülések azonban csak
pillanatnyiak. A Biblia azt mondja, hogy ha Jézus Krisztust elfogadjuk
Urunknak és Megváltónknak, Isten gyermekeivé leszünk. Ez azt jelenti,
hogy ha gyermekkoromat nehéz körülmények között élem is le, megkapom a
kedvezményezett származás megbecsülését. Ez az ajándéka annak a
keresztyénnek, aki szolgálatával hűséges akar maradni az Úrhoz. Nem
ismerem a kasztrendszereket, de azt tudom, hogy az Atya kiválasztott
minket, hogy a Királyok Királyának gyermekei legyünk. Régebben nem
ismertem igazi értékeimet, de csodálatos tudni, hogy Istennek
mindnyájunkra szüksége van, és szentnek nevez bennünket. A vágyam, hogy
hirdessem hatalmas tetteit annak, aki a sötétségből a világosságába
hívott ki.
Amikor ráébredtem, hogy "választott nemzetség, királyi papság, szent
nemzet" ahová tartozom, a szívem tele lett büszkeséggel és hálával.
Isten kiválasztott minket és megpecsételt Szentlelkével, mint
országának teljes jogú tagjait.

Imádság: Istenünk add, hogy életünk minden percét a Krisztus
szeretetében tetszésednek és szolgálatodnak szenteljük. Ámen.

Életem meghatározója Krisztus; Isten gyermeke vagyok.
Antonia Mastrogiusseppe (Santa Fe, Argentína)

IMÁDKOZZUNK A SZEGÉNYSÉGBEN ÉLŐ GYERMEKEKÉRT!