Csendes Percek április 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Ápr. 3., H, 03:41:01 CEST

                        2006. április 3. hétfő

Zsolt 121.

1 Zarándokének. Tekintetem a hegyekre emelem: Honnan jön segítségem?
2 Segítségem az ÚRtól jön, aki az eget és a földet alkotta.
3 Nem engedi, hogy lábad megtántorodjék, nem szunnyad őriződ.
4 Bizony nem szunnyad, nem alszik Izráel őrizője!
5 Az ÚR a te őriződ, az ÚR a te oltalmad jobb kezed felől.
6 Nem árt neked nappal a nap, sem éjjel a hold.
7 Az ÚR megőriz téged minden bajtól, megőrzi életedet.
8 Megőriz az ÚR jártodban-keltedben, most és mindenkor.

                          EGY FESZES KÖTÉL

Nem engedi, hogy lábad megtántorodjék, nem szunnyad őriződ. (Zsolt
121,3)

Ahogy közeledtem a falusi vásár felé, jázminfüzéreket áruló kislányok
sorakoztak a hatalmas nyitott terület bejáratánál. A teheneken és
kecskéken árcédula lógott. A kígyóbűvölő hatalmas tömeg előtt fújta
sípját.
Lenyűgözve néztem, ahogy egy hat év körüli kislány sétált egy
kifeszített kötélen. A kötél három és fél méter magasan egy pár
bambuszbot közé volt feszítve. Alatta nem volt háló; egyetlen apró hiba
a földre zuhanásához vezethetett volna. Arcán mégsem látszott félelem,
sőt magabiztosan tette egyik lépést a másik után. Édesapja a kötél
alatt állt, és lépésről lépésre haladt vele, készen arra, hogy elkapja,
ha leesik.
A gyermek a kötélen emlékeztetett engem saját életünkre és a lépésekre,
amelyeket naponta megteszünk. A bukástól való félelem megviselhet
minket és megbotolhatunk. De ha bízunk abban, aki velünk jár,
magabiztosan léphetünk előre, még akkor is, ha nehéznek látszik.
Bizalmunkat Krisztusba vethetjük, mert figyel ránk minden lépésünknél.

Imádság: Úr Jézus Krisztus, köszönjük, hogy velünk vagy életünk minden
megtett lépésénél. Segíts nekünk magabiztosan járni, tudva, hogy te
mindig mellettünk vagy. Ámen.

Magabiztosságunk abból ered, hogy tudjuk, Krisztus velünk jön.
Leena Vijaykumar (Karnataka, India)

IMÁDKOZZUNK A HIVATÁSOS SZÓRAKOZTATÓKÉRT!