Csendes Percek április 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Ápr. 2., V, 03:41:00 CEST

                      2006. április 2. vasárnap

Mk 14,17-20.

17 Amikor beesteledett, odament a tizenkettővel; 18 és amikor asztalhoz
telepedtek és ettek, ezt mondta Jézus: "Bizony, mondom néktek,
közületek egy, aki együtt eszik velem, el fog árulni engem." 19 Erre
elszomorodtak, és egyik a másik után kezdte tőle kérdezni: "Talán én?"
20 Mire ő ezt mondta nekik: "Egy a tizenkettő közül, aki velem együtt
mártogat a tálba.

                              Ő MEGÉRT

Mert nem olyan főpapunk van, aki ne tudna megindulni erőtlenségeinken,
hanem olyan, aki hozzánk hasonlóan kísértést szenvedett mindenben,
kivéve a bűnt. Járuljunk tehát bizalommal a kegyelem trónusához, hogy
irgalmat nyerjünk, és kegyelmet találjunk, amikor segítségre van
szükségünk. (Zsid 4,15-16)

Vívódtam. Egy másik ember cselekedetei megbántottak, és ez a fájdalom
nem akart szűnni. Nem tudtam, mit tegyek.
Vezetés közben imádkoztam: "Uram, nem tudom, miért zavar ez engem
ennyire, de zavar. Nem számítottam erre egy olyan baráttól, akiben
megbíztam. Úgy érzem, elárult, és ettől fájóbb a seb."
Azonnal éreztem, ahogy Krisztus ezt mondja: "Igen, én megértem."
Amikor arra gondolok, hogyan árulták el Krisztust, saját helyzetem
jelentéktelennek tűnik, méltatlan az összehasonlításra. Mégis,
megvigasztalódom, amikor arra emlékszem, hogy Jézus személyesen
tapasztalta meg azokat a dolgokat, amiken naponta keresztül megyünk. Ő
tényleg megért.

Imádság: Drága Urunk, köszönjük, hogy hajlandó voltál lejönni a földre
Istenként és emberként, hogy első kézből megtapasztald küszködéseinket.
Köszönjük, hogy megérted fájdalmainkat és megvigasztalsz minket. Ámen.

Semmi olyan nem történhet velünk, amit Jézus nem ért meg.
Darrell Boone (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKET SÉRELMEK ÉRNEK!