Csendes Percek szeptember 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Sze. 30., P, 03:41:00 CEST

                     2005. szeptember 30. péntek

Lk 6,27-35.

Jézus mondja: 27 "Nektek azonban, akik hallgattok engem, ezt mondom:
szeressétek ellenségeiteket, tegyetek jót azokkal, akik gyűlölnek
titeket; 28 áldjátok azokat, akik átkoznak, és imádkozzatok azokért,
akik bántalmaznak titeket. 29 Aki arcul üt, annak tartsd oda a másik
arcodat is, és aki elveszi felsőruhádat, attól alsóruhádat se tagadd
meg. 30 Mindenkinek, aki kér tőled, adj, és attól, aki elveszi a
tiedet, ne követeld vissza. 31 És amint szeretnétek, hogy az emberek
veletek bánjanak, ti is úgy bánjatok velük." 32 "Ha azokat szeretitek,
akik szeretnek titeket, mi a jutalmatok? Hiszen a bűnösök is szeretik
azokat, akik őket szeretik. 33 És ha azokkal tesztek jót, akik veletek
jót tesznek, mi a jutalmatok? Hiszen a bűnösök is ugyanezt teszik. 34
És ha azoknak adtok kölcsönt, akiktől remélitek, hogy visszakapjátok,
mi a jutalmatok? Bűnösök is adnak kölcsönt bűnösöknek, hogy
visszakapják azt, ami jár nekik. 35 Ti azonban szeressétek
ellenségeiteket, tegyetek jót, és adjatok kölcsön, semmit sem várva
érte: nagy lesz akkor a jutalmatok, és a Magasságos fiai lesztek, mert
ő jóságos a hálátlanok és gonoszok iránt."

                                MÉREG

Törekedjetek mindenki iránt a békességre, és ügyeljetek arra, hogy a
keserűségnek a gyökere felnövekedve kárt ne okozzon. (Zsid 12,14-15)

Egy súlyos autóbaleset részesei lettünk, egy részeg sofőr autója
hajtott belénk. Kétszer átfordultunk, és az autónk totálkáros lett.
Hamar rádöbbentem, hogy ennek az embernek a felelőtlensége a magam és
szeretett két gyermekem halálát okozhatta volna. Dühös, elkeseredett és
engesztelhetetlen lettem irányába.
Később, amikor visszagondoltam erre a dologra, rájöttem, hogy a
megbocsátásra való képtelenség megmérgezi az életemet. Imáimban sokat
könyörögtem, és kértem Istent, hogy segítsen. Elkezdtem keresni, mit is
mond a Biblia a megbocsátásról. Erősen elhatároztam, hogy megbocsátok,
bár nem sok kedvem volt hozzá, és imádkozni kezdtem ezért az emberért.
Lassanként eloszlott a fájdalmam, és a méreg eltűnt a lelkemből. Isten
segítségével képes lettem megbocsátani annak a sofőrnek. Most, amikor
csak eszembe jut a balesetünk, nyomban az fogalmazódik meg bennem
imádságban, hogy Isten áldja és erősítse meg őt. Azzal, hogy
megbocsátottam neki, én gyógyultam meg!

Imádság: Segíts Urunk, hogy megbocsássunk másoknak, mielőtt a keserűség
gyökere teret nyerne bennünk. Ámen.

A megbocsátás gyógyító erő.
Linda Newhouse (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK A MÁSOK HIBÁJÁBÓL BALESETET SZENVEDETTEKÉRT ÉS
CSALÁDJUKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

William MacDonald: Rendkívüli életek
  Bizonyságtételek a krisztusi lelkületről, 28 rövid életrajz
  (zsebkönyv,  80 oldal, 500 Ft)

28 rövid életrajz, történet olyanokról, akik krisztusi lelkülettel
éltek, munkálkodtak, s ezért volt rendkívüli az életük.

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.
rendeles at evangeliumikiado.hu
http://www.evangeliumikiado.hu/