Csendes Percek szeptember 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Sze. 24., Szo, 03:41:00 CEST

                     2005. szeptember 24. szombat

2Kor 1,3-7.

3 Áldott az Isten, a mi Urunk Jézus Krisztus Atyja, az irgalom Atyja és
minden vigasztalás Istene, 4 aki megvigasztal minket minden
nyomorúságunkban, hogy mi is megvigasztalhassunk másokat minden
nyomorúságban, azzal a vigasztalással, amellyel az Isten vigasztal
minket. 5 Mert amilyen bőséggel részünk van a Krisztus szenvedéseiben,
Krisztus által olyan bőséges a mi vigasztalásunk is. 6 Ha
szorongattatunk, ez a ti vigasztalásotokért és üdvösségetekért van, ha
vigasztaltatunk, az a ti vigasztalásotokért van, amely elég erős
ugyanazoknak a szenvedéseknek az elhordozására, amelyeket mi is
szenvedünk. 7 A mi reménységünk bizonyos felőletek, mert tudjuk, hogy
amiképpen részestársak vagytok a szenvedésekben, ugyanúgy a
vigasztalásban is.

                         ISTEN VIGASZTALÁSA

Ha megtelik szívem aggodalommal, vigasztalásod felüdíti lelkemet.
(Zsolt 94,19)

Próbáltam lecsendesíteni nyűgös kislányomat, aki az ölembe mászott.
Szerető ölelésem és gyengéd simogatásom hamarosan megnyugtatta. Én
magam is szomorkodtam, mert nemrég veszítettem el az édesanyámat.
Négyéves kislányom feltekintve meglátta könnyes szememet, és édesen azt
kérdezte: "Mama, akarod, hogy én is ölbe vegyelek?" Könnyeim
feltartóztathatatlanul megeredtek; a gyermek megölelt, és azt súgta:
"Mama, Isten tartani fog téged." Szavai megvigasztaltak.
Milyen megnyugtató tudni, hogy a mi Urunk, "minden vigasztalás Istene"!
(2Kor 1,3) Bármilyen összekuszáltak és szomorúak legyünk is, Isten
mindig kegyelmes. Ahelyett, hogy panaszkodnánk, bízhatunk benne,
bármilyen súlyos a megpróbáltatás. Isten jó, és a szándéka soha nem az,
hogy bántson, hanem mindig az, hogy megáldjon bennünket.
Amikor minden gondunkat az Úrra vetjük, és elhisszük, hogy Isten tart
bennünket, vigasztalást kapunk. A szomorúság és veszteség idején
fordulhatunk szerető Megváltónkhoz, és békességet találunk
gondolatainknak.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, hogy velünk vagy, ha bajban vagyunk vagy
nyugtalankodunk. Ámen.

Isten megvigasztal bennünket, amikor nyomasztó az élet.
Nadia Alfonse Habib (Kairó, Egyiptom)

IMÁDKOZZUNK BÉKESSÉGÉRT A ZAVAROS IDŐKBEN!