Csendes Percek szeptember 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Sze. 1., Cs, 03:41:00 CEST

                    2005. szeptember 1. csütörtök

Jer 29,11-14.

11 Mert csak én tudom, mi a tervem veletek - így szól az ÚR -:
békességet és nem romlást tervezek, és reményteljes jövőt adok nektek.
12 Ha segítségül hívtok, és állhatatosan imádkoztok hozzám, akkor
meghallgatlak benneteket. 13 Megtaláltok engem, ha kerestek és teljes
szívvel folyamodtok hozzám. 14 Megtaláltok engem - így szól az ÚR -,
jóra fordítom sorsotokat, összegyűjtlek benneteket minden nép közül és
minden helyről, ahová szétszórtalak - így szól az ÚR -, és visszahozlak
erre a helyre, ahonnan fogságba vitettelek benneteket.

                         BIZTONSÁGOS TORONY

Erős torony az Úr neve, oda fut az igaz, és védelmet talál. (Péld
18,10)

Amikor a férjem egy autóbalesetben meghalt, teljesen elbizonytalanodtam
a rám váró döntések miatt. Szerencsére nagyszerű barátok vettek körül,
és a gyülekezet is támogatott. Segítségükkel képes voltam folytatni
mindennapos munkámat, és ellátni a gyülekezeti teendőimet.
A kórház, ahol dolgoztam, egy csodálatosan szép parkos területen
feküdt. Munkatársammal az ebédidőnkben minden nap sétáltunk egyet a
parkban. Ezek a séták kikapcsolódást jelentettek a munkavégzés
feszültségei alól, és elfelejthettem megválaszolatlan kérdéseimet.
Vigasztalást találtam az engem körülvevő gyönyörű környezetben és a
figyelmes barátnőm társaságában. Idővel képes voltam azt mondani: "Nem
tudom, mi vár reám, de tudom, hogy bízhatok Istenben, mert ő teljesen
megbízható."
Életem most már sokkal nyugodtabb. Néhány kérdésemre megtaláltam a
választ, és új értelmet nyert számomra Isten szerető gondoskodása.
Amikor a Péld 18,10 versét olvasom, nem hasonlítok már az erős
toronyhoz menekülő tanácstalan özvegyasszony képéhez, hanem naponta ott
maradok az Isten jelenlétének biztonságában. Istenben megtaláltam
minden szükséges biztonságot.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük a biztonságnak a helyét, melyet
mindenkinek megadsz. Ámen.

Isten a menedékünk, erős torony ő.
Roxane Ricciardi (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÖZVEGYEKÉRT!