Csendes Percek október 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Okt. 30., V, 03:41:01 CET

                      2005. október 30. vasárnap

Mt 6,5-15.

Jézus mondja: 5 "Amikor imádkoztok, ne legyetek olyanok, mint a
képmutatók, akik szeretnek a zsinagógákban és az utcasarkokon megállva
imádkozni, hogy lássák őket az emberek. Bizony, mondom néktek:
megkapták jutalmukat. 6 Te pedig amikor imádkozol, menj be a belső
szobádba, és ajtódat bezárva imádkozzál Atyádhoz titokban; Atyád pedig,
aki látja, amit titokban teszel, megfizet neked." 7 "Amikor pedig
imádkoztok, ne szaporítsátok a szót, mint a pogányok, akik azt
gondolják, hogy bőbeszédűségükért hallgattatnak meg. 8 Ne legyetek
tehát hozzájuk hasonlók, mert tudja a ti Atyátok, mire van szükségetek,
mielőtt még kérnétek tőle."
9 "Ti tehát így imádkozzatok: Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy,
szenteltessék meg a te neved, 10 jöjjön el a te országod, legyen meg a
te akaratod, amint a mennyben, úgy a földön is; 11 mindennapi
kenyerünket add meg nékünk ma, 12 és bocsásd meg vétkeinket, miképpen
mi is megbocsátunk az ellenünk vétkezőknek; 13 és ne vigy minket
kísértésbe, de szabadíts meg a gonosztól; mert tied az ország, a
hatalom és a dicsőség mindörökké. Ámen."
14 "Mert ha az embereknek megbocsátjátok vétkeiket, nektek is megbocsát
mennyei Atyátok. 15 Ha pedig nem bocsátotok meg az embereknek, Atyátok
sem bocsátja meg a ti vétkeiteket."

                         BUZDÍTÁS IMÁDSÁGRA

Mielőtt kiáltanak, én már válaszolok, még beszélnek, én már
meghallgatom. (Ézs 65,24)

Ézsaiás könyvének ezek a szavai imádságra buzdítanak engem. Isten
ismeri a szívem legmélyebb kívánságait is, és mindent javamra fordít.
Mielőtt én észrevenném, ő már látja, mire van szükségem, és meg is adja
azt. Tudom, hogy így van, mert Isten gazdagon megáld sok dologgal, amit
sosem kértem tőle.
Néhány évvel ezelőtt az orvosok azt tanácsolták, hogy sürgősen
operáltassam meg magam az orr- és a fülfájásom miatt. De éppen a tanév
közepén voltunk. Istentől kértem útmutatást, abban reménykedve, hogy
valahogy a műtét egy megfelelőbb időre essen. Ehelyett néhány nappal
később bizsergést éreztem az arcomban és a fülemben. Amikor egy mélyet
lélegeztem, a légzésem és hallásom tökéletesnek tűnt, s az orvos meg is
erősítette a megfigyelésemet. Isten meggyógyított, s sokkal többet
tett, mint amit én kértem.
Milyen hatalmas, szerető Istenünk van! Ő ismeri a gondolatainkat és a
szándékainkat, és ismeri minden utunkat. Jöhetünk hozzá, bízva, hogy
hall bennünket, és válaszol imádságainkra. Amikor igazán elhisszük,
hogy Isten hűséges, bátorságot nyerünk az imádsághoz.

Imádság: Szerető Istenünk, kegyelmed, áldásaid és irgalmad megújulnak
minden napon. Jézus nevében kérünk, hallgasd meg imádságainkat. Ámen.

Isten készségesebb a válaszadásra, mint mi az imádságra.
John M. Drescher (Pennsylvania, USA)

ADJUNK HÁLÁT ISTENNEK EGY MEGHALLGATOTT IMÁDSÁGÉRT!