Csendes Percek október 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Okt. 26., Sze, 03:41:00 CEST

                       2005. október 26. szerda

Zsid 10,19-25.

19 Mivel pedig, atyámfiai, teljes bizalmunk van a szentélybe való
bemenetelhez Jézus Krisztus vére által, 20 azon az új és élő úton,
amelyet ő nyitott meg előttünk a kárpit, vagyis az ő teste által; 21 és
mivel nagy papunk van az Isten háza felett: 22 járuljunk azért oda igaz
szívvel és teljes hittel, mint akiknek a szíve megtisztult a gonosz
lelkiismerettől, 23 a testét pedig megmosták tiszta vízzel. A reménység
hitvallásához szilárdan ragaszkodjunk; mert hű az, aki ígéretet tett.
24 Ügyeljünk arra, hogy egymást kölcsönösen szeretetre és jó
cselekedetre buzdítsuk. 25 Saját gyülekezetünket ne hagyjuk el, ahogyan
egyesek szokták, hanem bátorítsuk egymást; annyival is inkább, mivel
látjátok, hogy közeledik az a nap.

                             LÉGY OTT!

Örülök, ha ezt mondják nekem: Az Úr házába megyünk! (Zsolt 122,1)

Annak a gyülekezetnek a lelkészét, ahol az Egyesült Államok elnöke
felnőtt, gyakran megkérdezték: "Eljön vasárnap az elnök?" A szokásos
válasz ez volt: "Nem tudom, itt lesz-e. De azt tudom, Isten itt lesz,
és ezért én is itt leszek."
Sokunk minden vasárnap reggel seregnyi dologgal van elfoglalva - kivel
kell találkoznunk, mit kell elintéznünk. Nem csoda ezek után, hogy az
igehirdetés távolinak tűnik szükségeinktől, a zene pedig nem indít meg.
Ha ilyen történik velem, emlékeztetem magam arra, hogy Isten ott lesz,
és ezért ott leszek én is. Ott leszek nyitott szívvel és kitárt
karokkal, hogy elfogadjak "minden jó és tökéletes ajándékot", ami
Istentől jön (Jak 1,17), hogy így válhassak Isten jelenlétének
részesévé. Ott leszek, mert követem Jézust, aki "szokása szerint bement
szombat napján a zsinagógába" (Lk 4,16). Az istentiszteletre járás
Jézus bevett szokása volt. Mennyivel inkább az kell, hogy legyen
számomra!

Imádság: Mennyei Atyánk, nyisd meg szemeinket, hogy észrevegyük
jelenlétedet: a templomban, otthon, a mindennapokban. Segíts nekünk
teljesen a tiéd lenni, ahogy Jézus Krisztus nyomdokain járunk. Ámen.

Az istentiszteleten ott lesz Isten - ezért én is ott leszek.
Bill Hunter (New York, USA)

IMÁDKOZZUNK A LELKÉSZEKÉRT!