Csendes Percek október 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Okt. 25., K, 03:41:01 CEST

                        2005. október 25. kedd

1Thessz 5,12-18.

12 Kérünk titeket, testvéreink, hogy becsüljétek meg azokat, akik
fáradoznak közöttetek, akik elöljáróitok az Úrban, és intenek is
titeket, 13 és munkájukért nagyon becsüljétek őket. Éljetek egymással
békességben. 14 Kérünk titeket, testvéreink, intsétek a tétlenkedőket,
biztassátok a bátortalanokat, karoljátok fel az erőtleneket, legyetek
türelmesek mindenkihez. 15 Vigyázzatok, hogy senki se fizessen a
rosszért rosszal, hanem törekedjetek mindenkor a jóra egymás iránt és
mindenki iránt. 16 Mindenkor örüljetek, 17 szüntelenül imádkozzatok, 18
mindenért hálát adjatok, mert ez az Isten akarata Jézus Krisztus által
a ti javatokra.

                         EGYSZERŰ KEGYELEM

Egymás terhét hordozzátok: és így töltsétek be a Krisztus törvényét.
(Gal 6,2)

Már hónapok óta tudtam, hogy húszéves fiam Németországba fog költözni
egy évre. Bármennyire próbáltam bátornak mutatkozni, le voltam törve,
és az utazása előtti héten mélységesen kétségbeestem. Megpróbáltam
imádkozni, de a félelmeim egyre-másra átvették az irányítást; sokkal
nehezebb volt megbirkózni a távozásával, mint gondoltam.
Néhány órával azután, hogy fiam elutazott, egy barátnőm hívott föl,
akinek már házas gyermekei vannak, és ennyit kérdezett: "Nyomorultul
érzed magad?" Annyira meglepett a kérdése, hogy hangosan fölnevettem.
Elvitt ebédelni, és folyamatosan nevettetett. Szeretete és megértése
átsegített azon az első és legnehezebb napon.
Kifejezhetjük Isten szeretetét olyan egyszerű kegyelem által is, hogy
fölhívunk egy szükségben levő barátot. Keresztyén barátokon keresztül
Isten szól hozzánk, és elszólít aggodalmainktól. Azután továbbadhatjuk
Isten szeretetét, kedvességgel és humorral fölkarolva másokat, akik
nehéz életszakaszokon mennek át.

Imádság: Kegyelmes Istenünk, köszönjük, hogy barátokat hozol életünkbe,
akik megvilágosítják sötét perceinket. Vezess minket, hogy saját
küzdelmeinket mások iránti együttérzéssé formáljuk át. Ámen.

Kinek a terhén tudok ma könnyíteni?
Rosalyn Phillips (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A FIATAL FELNŐTTEK SZÜLEIÉRT!