Csendes Percek október 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Okt. 20., Cs, 03:41:02 CEST

                     2005. október 20. csütörtök

Mik 6,6-8.

6 Mivel járuljak az ÚR elé? Hajlongjak-e a magasságos Isten előtt?
Talán égőáldozattal járuljak elébe, esztendős borjakkal?
7 Talán kedvét leli az ÚR a kosok ezreiben, vagy az olajpatakok
tízezreiben? Talán elsőszülöttemet áldozzam bűnömért, drága gyermekemet
vétkes életemért?
8 Ember, megmondta neked, hogy mi a jó, és hogy mit kíván tőled az ÚR!
Csak azt, hogy élj törvény szerint, törekedj szeretetre, és légy
alázatos Isteneddel szemben.

                            SOKKAL TÖBB

Amint szeretnétek, hogy az emberek veletek bánjanak, ti is úgy bánjatok
velük. (Lk 6,31)

Gyülekezeti titkári szolgálatomban sok nyomorúságos sorsú emberrel
találkozom. Egyik nap egy hajléktalan asszony jött a templomba.
Családjával egy kocsiban lakott. Férje ugyan dolgozott, de mégsem
keresett eleget ahhoz, hogy négytagú családját ellássa. A nő velem, a
fia fiammal egyidős volt. Arra gondoltam, milyen könnyen lehettem volna
akár én is ilyen kétségbeejtő helyzetben. Csak abban tudtam segíteni,
hogy egy másik gyülekezet ingyen konyhájához irányítottam, de
reménytelensége oly nyilvánvaló volt, mint az én tehetetlenségem.
Később néha-néha visszatért a nő, hogy leüljön kicsit beszélgetni.
Örömünneppé váltak találkozásaink, hiszen arról számolt be, hogyan
fordult jobbra családja helyzete. Ő maga munkát talált, férje
belekezdett egy képzésbe, és beköltözhettek egy házba. Lassan minden
szépen elrendeződött.
Aztán egy nap, miközben megosztoztunk egy szendvicsen, odafordult
hozzám, és azt mondta: "Sokkal többet adtál, mint azt valaha is meg
fogod érteni. Tisztelettel és türelemmel viseltettél irántam, amikor
arra volt szükségem, hogy valaki meghallgasson. Bátorítottál, hogy
bízzam Isten tervében, és minden jóra fordult. Köszönöm."

Imádság: Drága Istenünk, teremts helyet szívünkben azok számára,
akiknek szükségük van ránk. Ámen.

Tiszteleteddel és türelmeddel Isten szeretetét mutatod meg.
Patti Marshall (Oklahoma, USA)

IMÁDKOZZUNK A HAJLÉKTALANOKÉRT!