Csendes Percek október 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Okt. 16., V, 03:41:01 CEST

                      2005. október 16. vasárnap

Jn 4,36-38.

Jézus mondja: 36 "Az arató jutalmat kap, és begyűjti a termést az örök
életre, hogy együtt örüljön a vető és az arató. 37 Mert ebben az
esetben igaz a közmondás, hogy: más a vető, és más az arató. 38 Én
elküldtelek titeket, hogy azt arassátok, amiért nem ti fáradtatok:
mások fáradoztak érte, ti pedig az ő munkájukba álltatok be."

                     A FOLYTONOSSÁG BIZTOSÍTÉKA

Én ültettem, Apollós öntözte, de a növekedést az Isten adta. (1Kor 3,6)

Évek óta nagy érdeklődéssel olvasom a Csendes Perceket. Ha a név
alapján rájövök, hogy ismerem a bizonyságtevőt, hatványozottabban
érintenek a leírtak. Ahogy nyugdíjas lettem és öregszem, egyre kevesebb
névre emlékszem. Azt még tudom, mi történik körülöttem. Sok gyülekezeti
barátom szintén megöregedett, már nem olyan aktívak, mint régen, és
van, aki már hazaköltözött az Úrhoz.
Eleinte szomorúan fogadtam ezeket a változásokat, de egy idő óta mintha
feltárult volna egy csodálatos titok előttem. Jóllehet barátaimmal
Isten művében már nem olyan mértékben veszünk részt, mint korábban,
mások időközben azonban fel-nőnek, és beállnak a helyünkre.
Akik épp, hogy csak megszülettek, amikor elkezdtem szolgálatomat, ma
már maguk is szószéken állnak, vagy énekelnek egy kórusban, bizonyságot
tesznek, vagy a Csendes Perceknek áhítatot írnak. Így megy ez kétezer
éve, ahogy egyik generáció átadja hitét a következőnek. Mindig elmondok
egy dicsőítő imát, valahányszor egy ismeretlen ember áhítatát olvasom.
Most ő van soron, hogy Krisztust megossza másokkal, abban a végtelen
folyamban, amit egyháznak hívunk.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, azokat a hívőket, akik előttünk éltek, s
azokat, akik utánunk jönnek majd. Hálát adunk a keresztyének
évezredeket átölelő nemzedékeiért. Ámen.

Mondjunk köszönetet a hívők generációiért.
Joe W. Walker (Oregon, USA)

IMÁDKOZZUNK A CSENDES PERCEK ÍRÓIÉRT!