Csendes Percek október 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Okt. 13., Cs, 03:41:01 CEST

                     2005. október 13. csütörtök

Fil 4,10-13.

10 Nagy volt az örömöm az Úrban, hogy végre felbuzdultatok a velem való
törődésre. Mert gondoskodtatok volna, de nem volt rá alkalmatok. 11 Nem
a nélkülözés mondatja ezt velem, mert én megtanultam, hogy körülményeim
között elégedett legyek. 12 Tudok szűkölködni és tudok bővölködni is,
egészen be vagyok avatva mindenbe, jóllakásba és éhezésbe, a
bővölködésbe és a nélkülözésbe egyaránt. 13 Mindenre van erőm a
Krisztusban, aki megerősít engem.

                              HÁLÁS ÉLET

Ezért tehát mi, akik rendíthetetlen országot kaptunk, legyünk hálásak
és azzal szolgáljunk Istennek tetsző módon: tisztelettel és félelemmel.
(Zsid 12,28)

Házasságunk első évében Guatemalában dolgoztunk. A férjem két másik
férfival egy öttagú család házának építésében segített. Két kis
szobájával, egy ablakával és bádog tetejével ez a ház volt a legújabb
és a legtakarosabb a környéken. A gyerekek kacarászása és a szülők
széles mosolya elárulta, mennyire örülnek az új házuknak.
Három év múltán egy bérelt, alagsori lakásban laktunk, és már nem
emlékeztem a guatemalai családra. Rendszeresen tehetősebb emberekkel
hasonlítottam össze magunkat, és gyakran zsörtölődtem. "Hány nő főz
úgy, hogy nincs lefolyó a konyhájában?" "A legtöbb fiatal családnak van
kocsija!" "Olyan hangosak az emeleti lakók!"
Egy nap aztán rájöttem, hogy hálátlanság, amit teszek. Isten szerető
férjjel, egészséges kislánnyal, biztos állással, barátságos otthonnal
áldott meg. És van választásom. Nézhetek azokra, akiknek több van, és
lehetek elégedetlen, vagy nézhetek hálaadással és megelégedéssel arra,
amim van. A hálát választottam.

Imádság: Urunk, köszönjük naponta áldásaidat. Bocsásd meg, ha magától
értetődőnek vesszük őket, vagy zúgolódunk miattuk. Segíts, hogy
elégedettek legyünk gondolatainkban és szavainkban is. Ámen.

Köszönd meg Istennek, amid van!
Holly Dickson-Ramos (Ontario, Kanada)

IMÁDKOZZUNK AZ ÖNKÉNTES MISSZIÓS MUNKATÁRSAKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

Roy Krisztina: Hogyan jöttek haza a fecskék
      (A-5 fekvő, 36 színes oldal, 250 Ft)

    Ebben a gyermekkönyvben végig kísérhetik a gyermekek a fecskék erőt
próbáló haza utazását Afrikából Európába, miközben tanulságokat
figyelhetnek meg az engedetlen fecskék sorsán keresztül.

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.
rendeles at evangeliumikiado.hu
http://www.evangeliumikiado.hu/