Csendes Percek október 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Okt. 11., K, 03:41:01 CEST

                        2005. október 11. kedd

Zsolt 39.

1 A karmesternek, Jedútúnnak: Dávid zsoltára.
2 Ezt határoztam: vigyázok szavaimra, hogy ne vétkezzem nyelvemmel,
megzabolázom számat, ha gonosz ember kerül elém.
3 Néma voltam, szótalan, hallgattam, de ez nem volt jó, fájdalmam
kiújult.
4 Szívem fölhevült bennem, míg sóhajtoztam, lángra lobbantam,
nyelvemmel beszélni kezdtem:
5 Add tudtomra, URam, életem végét, meddig tart napjaim sora, hadd
tudjam meg, milyen mulandó vagyok!
6 Íme, arasznyivá tetted napjaimat, életem ideje semmiség előtted. Mint
egy lehelet, annyit ér minden ember, aki él. (Szela.)
7 Árnyékként jár-kel itt az ember, bizony hiába vesződik. Gyűjtöget, de
nem tudja, ki fogja hasznát venni.
8 Így hát mit várhatok, Uram? Egyedül benned reménykedem!
9 Ments meg az ellenem vétőktől, ne engedd, hogy a bolondok
gyalázzanak!
10 Néma maradok, nem nyitom ki számat, hiszen te munkálkodsz.
11 Vedd le rólam csapásodat, elpusztulok sújtó kezed alatt!
12 A bűn miatt büntetéssel fenyíted az embert, tönkreteszed szépségét,
mint a moly. Mint egy lehelet, annyit ér minden ember. (Szela.)
13 Hallgasd meg imádságomat, URam, figyelj segélykiáltásomra! Könnyeim
láttán ne légy néma, mert jövevény vagyok nálad, zsellér, mint minden
ősöm.
14 Ne nézz rám haraggal, hadd viduljak föl, mielőtt elmegyek, és nem
leszek többé.

                              SÍRJ CSAK!

Semmiért se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor
hálaadással tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt. (Fil 4,6)

Egy angliai falut övező magas fal volt az első hely, ahol "könnyező
üregeket" láttam. A kövek közötti habarcsban több helyen kis lyukakat
készítettek. A habarcs mögötti nedvesség néha olyan nyomással
rendelkezik, hogy a fal a lyukakon át "könnyezik".
Úgy gondolom, szükség van ilyen lyukakra - és nem csak a falakban.
Amikor a családi problémáim óriási zavart kezdtek okozni, először
megpróbáltam erős maradni, és uralkodni az érzéseimen. Az idő múlásával
azonban csak fokozódott a nyugtalanságom. Egyszer, amikor imádságban
Istenhez kiáltottam segítségért, eleredtek a könnyeim. Milyen
megkönnyebbülés volt megszabadulni a felgyülemlett feszültségtől!
Akkor sem kell aggódnom, ha elveszítem az irányítást a körülmények
fölött. Ha nem tudom szavakba foglalni az érzéseimet és a vágyaimat,
Isten akkor is hallja az imádságomat, vagy legalábbis a szívem
kiáltását, és tudja, mit szeretnék. Ő a megfelelő módon és a megfelelő
időben válaszol is rá. Köszönetet mondhatok neki és bízhatok benne, aki
őrzi a szívemet és a gondolataimat Jézus Krisztus által.

Imádság: Békesség Istene, benned bízunk. Segíts türelmesen várni, hogy
a megfelelő időben és módon válaszolhass nekünk. Add, hogy életünk
reménységet és békességet sugározzon. Ámen.

Isten hallja a szívünk kiáltását.
Carolyn Schemahorn (Missouri, USA)

IMÁDKOZZUNK A CSALÁDI PROBLÉMÁIK MIATT AGGÓDÓKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

A. v. D. Kammer: Krisztus ítélőszéke
+ John Urwin, Stanley J. Robson: Halál és Feltámadás
    (zsebkönyv,  56 oldal, 200 Ft)

Krisztus ítélőszéke (2Kor 5,10)
    Isten egyes gyermekei, akik következetesen az úrnak akarnak élni,
kétségben és gondban vannak afelől, mit hoz számukra Krisztus
ítélőszéke.
Mások viszont, akiknek komolyan el kellene gondolkozniuk az ítélőszék
fölött, közönyösen elmennek mellette.Ez a kis könyv mindkét csoportnak
segíteni szeretne, hogy világosan lássanak a Szentírás eme fontos
témájában.

Halál és Feltámadás
    Mindnyájan álltunk már valamikor szeretett emberek sírja mellett és
hallottuk a vigasztalás  szavait, hogy az, aki elköltözött, most már az
Úrnál van, "Előre ment" - szoktuk mondani, és ezen azt értjük, hogy az
illető immár az Úr Jézus jelenlétében van.
    Mit mond erről a Biblia? Milyen állapotban vannak azok, akik
"Krisztusban elaludtak', a haláluk után és feltámadásuk előtt? Erről
szól ez az írás, amely a hátramaradottak számára felvilágosítás és
vigasztalás kíván lenni.

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.
rendeles at evangeliumikiado.hu