Csendes Percek október 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Okt. 10., H, 03:41:01 CEST

                       2005. október 10. hétfő

Ézs 52,7-10.

7 Mily szép, ha feltűnik a hegyeken az örömhírt hozó lába! Békességet
hirdet, örömhírt hoz, szabadulást hirdet. Azt mondja Sionnak: Istened
uralkodik!
8 Halld, őrállóid hangosan kiáltanak, együtt ujjonganak, mert saját
szemükkel látják, hogy visszatér az ÚR a Sionra.
9 Vígan ujjongjatok mindnyájan, Jeruzsálem romjai! Mert megvigasztalta
népét az ÚR, megváltotta Jeruzsálemet!
10 Kinyújtotta szent karját az ÚR minden nép szeme láttára. Meglátják
majd az egész föld határán Istenünk szabadítását.

                       SZERETET ÁLTAL SZOLGÁLNI

Mily szép, ha feltűnik a hegyeken az örömhírt hozó lába! Békességet
hirdet, örömhírt hoz, szabadulást hirdet. Azt mondja Sionnak: Istened
uralkodik. (Ézs 52,7)

Környékünk lakóinak egy Tag nevű postás kézbesíti a küldeményeket. Tag
egy feltűnően udvarias és kedves személy, aki akkor boldog, ha másoknak
szolgálatot tehet. Miközben a postákat a levélládánkba dobja,
készségesen válaszol a hozzá intézett kérdésekre. Ha valakinek túl sok
a küldeménye, személyesen elviszi az ajtajához, noha ilyenkor előírás
szerint csak egy cédulát kellene bedobnia a ládába. Ha el kell utaznom,
Tag megőrzi a leveleimet, és pontban akkor hozza, amikorra az
érkezésemet jeleztem. Még senkit sem hallottam rá panaszkodni, ellenben
mindenki szereti őt.
Egyik nap, amikor az anthrax veszély miatti riogatástól volt hangos
minden, és az Államokban valóságos pánik uralkodott, megkérdeztem tőle:
"Tag, nem fél, hogy fertőzést kap?"
Tag elmosolyodott, és ezt mondta: "Isten gondot visel rám." Ebben a
pillanatban minden világos lett! Hát persze! Hiszen a keresztyének még
a vonásaikban és a tetteikben is Krisztust hordozzák. Ne rejtsük el mi
sem a megváltás örömét! Tag jó példát mutat arra, hogyan kell
örvendezve szolgálni.

Imádság: Köszönjük neked, szerető Istenünk, hogy példákat állítasz
elénk, akiknek a viselkedése az Úr Jézus jelenlétéről beszél. Ámen.

Miről beszél az én életem az emberek előtt?
Alfonso Lopez Yustos (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK A POSTÁSOKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

A. W. Tozer: Isten utáni vágy
    (A-5, 80 oldal, 500 Ft)

    A lélek békessége, a valódi istenkeresés gyümölcse ritkán van meg a
huszonegyedik századi keresztyénekben. Túl sokan úgy fogadják a lélek
zaklatottságát mint normát, és már nem keresik Istent teljes szívükből.
    Az Isten utáni vágy című munkájában a „kemény eledel" nagy
része Tozer egyéni élményeinek olvasztótégelyéből került ki. A
„Nincstelenség boldogsága" című fejezet tükrözi elkeseredett
küzdelmét azért, hogy egyetlen leányát Istenhez vezesse. Harca
rendkívül nehéz volt, és amikor bekövetkezett a teljes odaadás, nagy
megkönnyebbülést jelentett számára. Megtanulta megismerni Istent a
gyakorlati élet iskolájában.

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.
rendeles at evangeliumikiado.hu