Csendes Percek október 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Okt. 2., V, 03:41:01 CEST

                      2005. október 2. vasárnap

1Móz 39,19-23.

19 Amikor az ura meghallotta feleségének a szavait, amelyeket neki
mondott: Ilyen dolgokat tett velem a szolgád! - akkor haragra gerjedt.
20 Fogta Józsefet az ura, és abba a börtönbe vetette, ahol a király
foglyait tartották fogva; ott volt börtönben. 21 De az ÚR Józseffel
volt, hűséges maradt hozzá, és kedveltté tette a börtönparancsnok
előtt. 22 A börtönparancsnok Józsefre bízta mindazokat a foglyokat,
akik a börtönben voltak, és ő dolgoztatta mindazokat, akik ott
dolgoztak. 23 A börtönparancsnoknak nem kellett törődnie semmivel, ami
rá volt bízva, mert az ÚR Józseffel volt, és eredményessé tette az ÚR,
amihez hozzáfogott.

                            AMÍG VÁRUNK

Várom az Urat, várja a lelkem, és bízom ígéretében. (Zsolt 130,5)

Nyolcéves egyetemi és főiskolai tanulmányok után leghőbb vágyam az
volt, hogy egy olyan szolgálatot találjak, ahol megoszthatom tudásomat
és segíthetek másoknak. Hetek teltek el a munkakereséssel, interjúkra
jártam, de nem alkalmazott senki. Elbizonytalanodva kiáltottam:
"Istenem, hát nem szeretnéd, ha szolgálnék neked?"
Néhány héttel később a börtönbe került József történetét olvastam.
Milyen bizonytalan és csalódott lehetett! Álma, hogy Isten nagy dologra
hívta el őt, összeomlott, s ehelyett hamis vádak miatt börtönben
találta magát. Miért engedte meg Isten, hogy József börtönben senyvedve
elherdálja a tehetségét? József csak ült, nem is sejtve, hogy a
bebörtönzés egy láncszem az események menetében, amely felkészíti arra,
hogy ezrek életét mentse meg.
József története arra tanít, hogy minden körülmények között Istent
szolgálhatom! Nem kell megvárnom, amíg megtalálom a tökéletes munkát,
elérem a megfelelő életkort, vagy elegendő pénzem lesz. Arra hívattam,
hogy minden nap Istent szolgáljam, bárhol legyek is. Ha Józsefhez
hasonlóan alávetem magam Isten akaratának, képes leszek őt szolgálni őt
mindig, úgy, ahogy ő akarja.

Imádság: Mennyei Atyánk, adj nekünk türelmet, és segíts, hogy
megtanuljunk bizalommal várni rád. Ámen.

Másokat szolgálni sohasem időpazarlás.
Melissa Richer (Ontario, Kanada)

IMÁDKOZZUNK A MUNKANÉLKÜLIEKÉRT!