Csendes Percek november 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Nov. 30., Sze, 03:41:01 CET

                      2005. november 30. szerda

Gal 6,2-10.

2 Egymás terhét hordozzátok: és így töltsétek be a Krisztus törvényét.
3 Mert ha valaki azt gondolja, hogy ő valami, jóllehet semmi, megcsalja
önmagát. 4 Mindenki a saját tetteit vizsgálja meg, és akkor csakis a
maga tetteivel dicsekedhet, és nem a máséval. 5 Mert mindenki a maga
terhét hordozza. 6 Akit pedig az igére tanítanak, az minden javából
részesítse tanítóját. 7 Ne tévelyegjetek: Istent nem lehet megcsúfolni.
Hiszen amit vet az ember, azt fogja aratni is: 8 mert aki a testének
vet, az a testből arat majd pusztulást; aki pedig a Léleknek vet, a
Lélekből fog aratni örök életet. 9 A jó cselekvésében pedig ne
fáradjunk el, mert a maga idejében aratunk majd, ha meg nem lankadunk.
10 Ezért tehát, míg időnk van, tegyünk jót mindenkivel, leginkább pedig
azokkal, akik testvéreink a hitben.

                           AZ ÉLETMENTŐ VÉR

Jézus mondta: "Nagyobb boldogság adni, mint kapni." (ApCsel 20,35)

15 éve, hogy egy gyülekezetünkbe tartozó fiatalnál leukémiát
állapítottak meg. Néhányan az egyházból véradókat kezdtek toborozni.
Kezdetben haboztam jelentkezni, egy gyerekkori élményem miatt. Abból a
szerencsétlen esetből adódóan mindig is irtóztam a vértől.
Azonban miután imádkoztam, erőt és bátorságot kérve Istentől, hogy vért
adhassak Shaundernek, csodálatos élményben volt részem. Ahogy a vért
levették tőlem, meleg érzés töltött el, mintha Jézus mellettem állna,
és fogná a másik kezem. Azután könnyes szemmel emlékeztem vissza Jézus
tanítására: "Nagyobb boldogság adni, mint kapni." Azon az éjszakán,
ahogy köszönetet mondtam Istennek a megtapasztalásért, eszembe jutott
valami, amit Jézus mondott a tanítványainak: "Bizony, mondom néktek,
amikor megtettétek ezeket akárcsak eggyel is a legkisebb atyámfiai
közül, velem tettétek meg." (Mt 25,40)
Azóta több mint 75 alkalommal adtam vért. Minden esetben megköszönöm
Istennek, hogy elég egészséges vagyok a véradáshoz.

Imádság: Istenünk, emlékeztess minket, hogy szívesen osszuk meg
másokkal adományunkat, tehetségünket és tulajdonunkat, amelyekkel
megáldottál bennünket. Ámen.

Valóban jobb adni, mint kapni!
William T. Kinaka (Hawaii, USA)

IMÁDKOZZUNK A VÉRADÓKÉRT ÉS AZOKÉRT, AKIKNEK VÉRRE VAN SZÜKSÉGÜK!
_____________________________

Könyvajánlat:

KARÁCSONYI AJÁNLAT
BÉKESSÉG
címmel jelent meg az a CD és hangkazetta, amelyen a Budapest-Nagyvárad
téri Egyházközség kórusa énekel ismert karácsonyi énekeket. Az
összeállítás Fűtoné Sípos Tünde munkáját dicséri. A kórust öttagú
kamarazenekar kíséri, megszólalnak neves szólisták is.
A CD ára 1600,- Ft., a kazetta ára 600,- Ft.

Ébredés Alapítvány
2119 Pécel, Pf. 17
Tel.: (28) 452-334/113 mell.
bsz at bibliaszov.hu