Csendes Percek november 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Nov. 25., P, 03:41:01 CET

                      2005. november 25. péntek

Zsid 13,6-8.

6 Ezért bizakodva mondjuk: "Velem van az Úr, nem félek, ember mit
árthat nekem?"
7 Ne feledkezzetek meg vezetőitekről, akik az Isten igéjét hirdették
nektek. Figyeljetek életük végére, és kövessétek hitüket. 8 Jézus
Krisztus tegnap, ma és mindörökké ugyanaz.

                              HIT ÁLTAL

A hit a remélt dolgokban való bizalom, és a nem látható dolgok létéről
való meggyőződés. (Zsid 11,1)

Több mint öt éve járok egy lelkileg érett asszonyokból álló kis
közösségbe. Viszonylag fiatal hívőként minden héten kérdésekkel érkezek
a bibliaórára. Tavaly, húsvét előtt Jézus halálát és feltámadását
tanulmányoztuk. Izgatottan osztottam meg olvasmányaimat, amelyek
bizonyítják, hogy a sír vitathatatlanul üres volt azon a reggelen.
"Látjátok, nincs is szükség olyan nagy hitre, hogy elfogadjuk, Jézus
valóban feltámadt."
Az egyik asszony mosolygott, és szelíden azt mondta: "Én inkább a hitet
választom:" Ez a szeretetteljes megjegyzés teljesen megváltoztatta a
hozzáállásomat. Addig mindig a történelmi és teológiai könyveket és
cikkeket bújtam, és örültem, ha találtam olyan történelmi tényeket,
amelyek alátámasztották a Bibliát. Nagyon fontos volt, hogy
bizonyítékokat gyűjtsek, a hit önmagában nem volt elég.
Ma már tudom, hogy semmilyen tudás nem helyettesíti azt, hogy
egyszerűen csak befogadod Istent a szívedbe. Ha hittel megnyitjuk a
szívünket, megértjük, hogy Isten megismerésének nem a bizonyítékok,
hanem a vele való közösség az alapja.

Imádság: Örök Istenünk, köszönjük a hit ajándékát. Taníts minket, hogy
igédet a szívünkkel is, és ne csak az értelmünkkel tanulmányozzuk.
Ámen.

Istennel való kapcsolatunk nem az értelem, hanem a szív dolga.
Ruby Truax (Ontario, Kanada)

IMÁDKOZZUNK A BIBLIATANULMÁNYOZÓ CSOPORTOKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

Dan Doriani: ÉRTED, VAGY CSAK OLVASOD?
"Ahhoz, hogy döntéseinkben segítséget jelentsen a Szentírás, nemcsak
olvasnunk kell, hanem meg kell tanulnunk helyesen érteni, helyesen
magyarázni is azt. Ez a munka ugyan elsősorban a Szentlélek munkája,
aki meg is teszi ezt, de meggyőződésem, hogy Isten az újjászült
értelmünket is használni akarja ebben a folyamatban, így szükségünk van
a tanulásra. Arra, hogy megtanuljuk az Ige olvasásának és megértésének
helyes módszerét. Remélem, Isten ezt a könyvet sokunk életében
használhatja majd eszközként, hogy jobban megértsük megváltó Urunk
gondolatait és akaratát, és hogy az Ige olvasása ne csupán kötelesség,
vagy megszokás legyen, hanem állandó örömforrás." (Sípos Alpár
Szabolcs, a péceli bibliaiskola igazgatója) A kötet segítséget nyújt a
Biblia helyes értelmezésében és magyarázatában.
Ára 1.200,- Ft.

Ébredés Alapítvány
2119 Pécel, Pf. 17
Tel.: (28) 452-334/113 mell.