Csendes Percek november 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Nov. 12., Szo, 03:41:00 CET

                      2005. november 12. szombat

Jn 3,19-21.

Jézus szavai: 19 "Az ítélet pedig azt jelenti, hogy a világosság eljött
a világba, de az emberek jobban szerették a sötétséget, mint a
világosságot, mert a cselekedeteik gonoszak. 20 Mert aki rosszat
cselekszik, gyűlöli a világosságot, és nem megy a világosságra, hogy le
ne lepleződjenek a cselekedetei. 21 Aki pedig az igazságot cselekszi, a
világosságra megy, hogy kitűnjék cselekedeteiről, hogy Isten szerint
cselekedte azokat."

                           A FÉNYBEN ÉLVE

Boldog nép az, amely tud neked ujjongani, amely orcád világosságában
járhat, Uram. (Zsolt 89,16)

Egyik este, a mindig kíváncsi négyéves ikerlányaim felfedeztek egy
sötétben foszforeszkáló keresztet az asztalon. Fölvettem, és a közeli
lámpa villanykörtéjéhez tartottam. Aztán lekapcsoltam a szobában a
villanyt. A lányok ámulattal nézték, de a jelenség hamar
elhalványodott. Legnagyobb örömükre sokszor megismételtük a kísérletet.
Aztán azt mondtam nekik: "Ahhoz, hogy újból felélesszük a ragyogást, a
keresztet erős fénybe kell tartanunk."
E tapasztalat és a Krisztus követése között kapcsolatot véltem
felfedezni. Az élet elkerülhetetlen próbáival szemben könnyebben tudunk
ellenállni, ha Krisztusból erőt merítünk a bibliaolvasás, imádság,
hálaadás által. A félelem sötétje, fájdalma és kétségei halványodni
kezdenek, amint ragyogni kezd bennem a krisztusi fény. Bizonyságtevésem
is új megvilágításba kerül, mert a bennem lakozó Krisztus vonásait
sokkal erőteljesebben tükrözhetem vissza. Mindannyiunknak újra meg újra
oda kell fordulnunk ehhez a fényforráshoz.

Imádság: Uram, segíts észben tartani, hogy egyedül csak te adhatsz erőt
az élet nehézségeinek elhordozásához. Ámen.

Isten közeléből szeretetet, örömöt, békességet, türelmet, szívességet,
jóságot, hűséget, szelídséget, önmegtartóztatást sugározhatunk mások
felé.
Jean Dudley (Idaho, USA)

IMÁDKOZZUNK A KÉTSÉGBEESETT EMBEREKÉRT!