Csendes Percek november 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Nov. 10., Cs, 03:41:00 CET

                     2005. november 10. csütörtök

Mt 7,13-14.

Jézus mondja: 13 "Menjetek be a szoros kapun! Mert tágas az a kapu, és
széles az az út, amely a kárhozatba visz, és sokan vannak, akik azon
járnak. 14 Mert szoros az a kapu, és keskeny az az út, amely az életre
visz, és kevesen vannak, akik azt megtalálják."

                           A HELYES ÚTON

Jézus így válaszolt: "Én vagyok az út, az igazság és az élet; senki sem
mehet az Atyához, csakis énáltalam." (Jn 14,6)

A városban el kellett jutnom egy általam ismert, de már régen
látogatott helyre. Magabiztosan indultam el az autómmal. Az utazás
elején minden jól alakult, viszont egyszer csak nagyon ismeretlen
területre érkeztem. Eltévesztettem egy útkereszteződést, és eltértem a
helyes iránytól. Gondolkodtam, hogy mit tegyek. Menjek tovább, és
keressek egy másik utat célom eléréséhez? Megálltam az autóval,
elővettem a város térképét, és megvizsgáltam helyzetemet.
Végül úgy döntöttem, hogy visszafordulok, megkeresem azt az elágazást
ahonnan eltévedtem, és így folytatom utamat.
Eszembe jutott, hogy életem utazása is hasonló a fenti esethez.
Magabiztosan haladok életem útján, míg el nem tévedek. Ekkor meg kell
állnom, oda kell forduljak szerető Mennyei Atyámhoz, elő kell venni a
térképet, a Bibliámat és útbaigazítást kell kérnem. Sokszor nehéz ezt
megtennem, és visszamennem odáig, ahol elvesztettem a helyes utat.

Imádság: Drága Mennyei Atyám, kérlek, vezess életem útján, hogy
elérhessek a célba. Ámen.

Biztos cél felé haladsz?
Bozsóki Zoltán (Budapest, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ÚTBAIGAZÍTÁSRA VÁRNAK ÉLETÜK ÚTVESZTŐJÉBEN!