Csendes Percek május 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Május. 24., K, 03:41:00 CEST

                         2005. május 24. kedd

2Kor 12,9-12.

De ő ezt mondta nekem: "Elég neked az én kegyelmem, mert az én erőm
erőtlenség által ér célhoz." Legszívesebben tehát az erőtlenségeimmel
dicsekszem, hogy a Krisztus ereje lakozzék bennem. Ezért a Krisztusért
örömöm telik erőtlenségekben, bántalmazásokban, nyomorúságokban,
üldöztetésekben és szorongattatásokban; mert amikor erőtlen vagyok,
akkor vagyok erős. Esztelenné lettem: ti kényszerítettetek rá. Nektek
kellett volna ugyanis engem ajánlanotok, hiszen semmivel nem voltam
alábbvaló a legfőbb apostoloknál, ha semmi vagyok is. Apostolságom
ismertetőjegyei a teljes állhatatosságban, a jelekben, csodákban és
isteni erőkben nyilvánultak meg közöttetek.

                         A KEGYELEM VALÓSÁGA

Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened!
Megerősítlek, meg is segítlek. (Ézs 41,10)

Sok évvel ezelőtt egy tanárképző főiskolán tanítottam. Mint fiatal
tanárt, különböző hívő kezdeményezésekbe vontak be]onként keresztyén
hallgatókat vittem el a közeli falvakba. Először énekeltünk, hogy az
emberek körénk gyűljenek. Azután rövid igehirdetés következett, majd
keresztyén könyveket osztogattunk. Mivel én ismertem a legjobban a
Bibliát, mindig engem kértek, hogy az igehirdetést végezzem.
Hamar rájöttem, hogy bár ismerem a bibliai szakaszokat, nem vagyok
képes közvetíteni Jézus szeretetét és megbocsátó kegyelmét. Az egyik
alkalommal, amikor kinyitottam a Bibliát és a fenti igeverset olvastam,
bűnbánattal bevallottam, hogy nem tudok meggyőződésből prédikálni.
Ezután rögtön valami újfajta örömet éreztem a szívemben. Megértettem,
hogy a Biblia ismerete és Isten kegyelmének megtapasztalása két
különböző dolog. Isten kegyelmét éreztem magam körül, és ez a kegyelem
megváltoztatta az életemet.
Az iskolai év végén abbahagytam a tanítást, és beiratkoztam a
teológiára. Az azóta eltelt 50 évben, sokszor nagyon embert próbáló
időkben, megtapasztaltam Isten hűségét. Isten naponta megerősít, és
tudom, hogy ez a kegyelem valóságos.

Imádság: Mindenség Istene, adj bátorságot szereteted hirdetésére
mindenütt, bármi is a foglalkozásunk. Ámen.

Isten kegyelme hatalmas ahhoz, hogy átformáljon minket.
S. K. Parmar püspök (Andhra Pradesh, India)

IMÁDKOZZUNK ISTEN KEGYELMÉNEK MEGTAPASZTALÁSÁÉRT!

"A hit tíz napja"

Világméretű evangélizációs program, melyet a Metodista
Világevangélizáció támogat.
Részletek a május  15.-ei áhitat végén.