Csendes Percek május 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Május. 18., Sze, 03:41:00 CEST

                        2005. május 18. szerda

1Pt 3,13-17.

De ki az, aki bántalmaz titeket, ha buzgón igyekeztek a jóra? De még ha
szenvednétek is az igazságért, akkor is boldogok vagytok; a
fenyegetésüktől pedig ne ijedjetek meg, se meg ne rettenjetek. Ellenben
az Urat, a Krisztust tartsátok szentnek szívetekben, és legyetek készen
mindenkor számot adni mindenkinek, aki számon kéri tőletek a bennetek
élő reménységet. Ezt pedig szelíden és tisztelettudóan, jó
lelkiismerettel tegyétek, hogy amivel rágalmaznak titeket, abban
megszégyenüljenek azok, akik gyalázzák a ti Krisztusban való jó
magatartásotokat. Mert jobb jót, mint gonoszt cselekedve szenvedni, ha
ez az Isten akarata.

                            KÉSZEN ÁLLSZ?

Legyetek készen mindenkor számot adni mindenkinek, aki számon kéri
tőletek a bennetek élő reménységet. (1Pt 3,15)

Mikor tinédzser voltam, egy nap azt kértem Istentől, hogy az örömüzenet
továbbadásában engem is használjon fel. Az alkalom már aznap este
eljött, amikor hazafelé tartottam. Az egyik megállónál egy
osztálytársam szállt fel a buszra. Leült a mellettem lévő üres helyre,
és megkérdezte tőlem: "Van életbiztosításod?" Nagyon meglepett, de
örültem is a kérdésnek. Lehetőséget adott, hogy elmagyarázhassam neki,
hogy az én életem Istenben már biztonságban van.
Nem vagyunk mind megáldva a híres igehirdetők képességeivel, de
mindegyikünknek van egy különleges története, amelyben arról
számolhatunk be, hogyan is változtatott meg minket a Krisztusba vetett
hit és reménység.
Isten meg tudná menteni az emberiséget segítségünk nélkül is, de mégis
a legtöbb esetben embereken keresztül munkálkodik. Kik azok a
körülöttünk élők, akiknek még tudniuk kellene Jézusról? Bízzunk
Istenben, hiszen ő lehetőségeket add mindenkinek a bizonyságtételre,
akár egy buszon is. Mindig legyünk készek rá!

Imádság: Drága Urunk, segíts meglátnunk minden lehetőséget, hogy
megoszthassuk a bennünk élő reménységet másokkal. Adj mindezekhez
bölcsességet. Ámen.

Mit akarok mondani a Krisztus ismeretéről?
Taavi Hollman (Tallinn, Észtország)

IMÁDKOZZUNK A KERESZTYÉN ISKOLÁSOKÉRT!

"A hit tíz napja"

Világméretű evangélizációs program, melyet a Metodista
Világevangélizáció támogat.
Részletek a május  15.-ei áhitat végén.