Csendes Percek május 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Május. 7., Szo, 03:41:00 CEST

                        2005. május 7. szombat

Jób 38,1-18.

Ekkor megszólalt az ÚR a viharban, és ezt mondta Jóbnak: Ki akarja
elhomályosítani örök rendemet értelem nélküli szavakkal? Övezd hát föl
derekadat férfiasan! Én kérdezlek, te meg oktass engem! Hol voltál,
amikor a földnek alapot vetettem? Mondd el, ha tudsz valami okosat!
Tudod, ki szabta meg annak méreteit, vagy ki feszített ki fölötte
mérőzsinórt? Mire vannak erősítve oszlopai, vagy ki helyezte el
sarokkövét, amikor együtt vigadoztak a hajnali csillagok, és ujjongtak
mind az istenfiak? Ki zárta el ajtókkal a tengert, amikor buzogva
előtört a föld gyomrából, amikor felhőbe öltöztettem, és sűrű homállyal
takartam be, amikor határt szabtam neki, zárat és ajtókat raktam rá, és
ezt mondtam: Eddig jöhetsz, tovább nem! Ez ellene áll büszke
hullámaidnak! Lett-e parancsodra reggel, mióta élsz? Kijelölted-e a
hajnalnak a helyét, hogy szélénél fogva megragadja a földet, és lerázza
róla a bűnösöket? Formálódik, mint az agyag a pecsét alatt, és előtűnik
a föld, mintha fel volna öltöztetve. Így veszi el a bűnösöktől a
világosságot, és összetöri a fölemelt kart. Eljutottál-e a tenger
forrásáig? Bejártad-e a mélység alját? Föltárultak-e előtted a halál
kapui? A halál árnyékának kapuit láttad-e? Megfigyelted-e a földet
teljes szélességében? Mondd el mindezt, ha tudod!

                           LÁTJUK ISTENT?

Az Úr igéje alkotta az eget, egész seregét szájának lehelete. (Zsolt
33,6)

Tinédzser koromban kaptam valakitől egy posztert, amin egy csodálatos
tó volt, körülötte hegyek, és magas fenyőfák. A kép nyugalmat
árasztott, és alatta egy felirat állt: "Nem látod Istent abban, amit
alkotott?"
Materialista világban élünk, ahol nem fogadják el, hogy Isten
teremtette a mennyet és a földet, és hogy ő mindannyiunkkal keresi a
kapcsolatot. A Biblia mást tanít: Isten teremtette a világot, és
szeretetéből elküldte Jézus Krisztust, hogy megváltson minket. Hiszem,
hogy minden ember életének célja van, és az imádságban Isten közel akar
vonni magához minket. Ha személyes kapcsolatunk van Istennel,
megtapasztaljuk, hogy a szeretet nemcsak vele, hanem egymással is
összekapcsol minket.
Látjuk Istent a körülöttünk lévő világban? Én hiszem a 19. zsoltár
szavait: "Az egek hirdetik Isten dicsőségét, kezének munkájáról beszél
a menny."

Imádság: Teremtő Istenünk, áldunk téged kezed alkotásáért, és Jézus
Krisztusért, a te hatalmas ajándékodért. Adj nekünk vágyat és
bölcsességet, hogy minden nap olvassuk Igédet. Ámen.

A teremtett világ szépségéért dicsérhetjük Istent minden nap.
Kathi Case (New Mexico, USA)

IMÁDKOZZUNK A TERMÉSZETVÉDŐKÉRT!