Csendes Percek március 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Már. 21., H, 03:41:01 CET

                       2005. március 21. hétfő

Mt 19,13-14.

Akkor kisgyermekeket vittek hozzá, hogy tegye rájuk a kezét, és
imádkozzék értük. A tanítványok azonban rájuk szóltak. De Jézus ezt
mondta: "Engedjétek, és ne akadályozzátok, hogy hozzám jöjjenek a
kisgyermekek, mert ilyeneké a mennyek országa."

                       KRISZTUSHOZ HASONLÍTANI

Bizony, mondom néktek: aki nem úgy fogadja az Isten országát, mint egy
kisgyermek, semmiképpen sem megy be abba. (Mk 10,15)

Damon, négyéves kis unokám folyton olyan akar lenni, mint én vagyok.
"Nagypapa, legyünk mindig egyformák" - mondogatja. Nemrégen a közös
játék során felsértettem a lábamat, és akkor ő pontosan olyan kötést
tetetett a lábára, amilyen az enyémre került.
Gyakorta kisétálunk kettesben egy építkezés színhelyére csak úgy
nézelődni. Azután otthon egyszerű szerszámokkal imitáljuk a munkásokat.
Kifejlesztettünk egy saját jelrendszert is. A kettőnk kapcsolata valami
egészen csodálatos. Egy sor dolgot közösen teszünk. Játékból belefolyok
az ő fantáziavilágába, de közben praktikus fogásokra tanítgatom. Damon
ragaszkodó szeretete természetes és spontán. Gyermeki rajongását,
bizalmát minden helyzetben leplezetlenül kimutatja.
Talán Jézus is azt akarja, hogy olyan közvetlen legyen a kapcsolatunk,
mint nekem az unokámmal: kívánjunk őrá hasonlítani, járjunk a lába
nyomában, és tartózkodjunk a közelében a napi munka vagy a játék
idején.
Akkor válunk Krisztushoz hasonlóvá, ha őt és embertársainkat
természetesen, nyíltan és örömmel szeretjük.

Imádság: Urunk, add, hogy az irántunk érzett igaz szereteted alapja
legyen a mások iránti szeretetünknek. Ámen.

Minden nap jó alkalom arra, hogy hasonlóvá váljunk Krisztushoz.
Brian Mitchell (Victoria, Ausztrália)

IMÁDKOZZUNK A NAGYSZÜLŐKÉRT!
_____________________________

Kedves Barátaink!

Ezúton is szeretnék hírt adni a március 22.-én, nagyhét keddjén 19.30
órai kezdettel, a budapesti Szent István Bazilikában megrendezett
jótékonysági estről:a belépés díjtalan, az önkéntes adományokat Böjte
Csaba testvér -a dévai gyermekotthon alapítója-, az általa
kezdeményezett csángóföldi iskola építésére fordítja.

Az est közreműködői a budapesti és a tokiói Angelica énekkar. Vezényel:
Gráf Zsuzsanna és Ko Matsushita.

A koncert előtt, 18 órai kezdettel Csaba testvér mutat be szentmisét.
Mindenkit nagy szeretettel várunk!

Kérek mindnyájatokat, akik szívesen hallotok híreket Csaba testvértől,
a dévai eseményekről, az újabb árvaházakról, Csaba testvér
programjairól,  regisztráljatok a megújult honlapunkon
www.devaigyerekek.hu és iratkozzatok fel a hírleveinket várók közé. A
segítségnyújtás talán így lehet a legközvetlenebb és leghatékonyabb.

Szeretettel kérlek Benneteket, hogy ezt a levelemet küldjétek tovább
mindazon jószándékú embereknek, akikről úgy gondoljátok szeretnének
hírt hallani a dévai és a többi gyermekvédelmi otthonokról, Csaba
testvér gondolatairól, a csángó iskola építéséről.....

Szeretettel és köszönettel:
Hegyi János
Kurátor