Csendes Percek március 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Már. 9., Sze, 03:41:01 CET

                       2005. március 9. szerda

Gal 6,4-10.

Mindenki a saját tetteit vizsgálja meg, és akkor csakis a maga
tetteivel dicsekedhet, és nem a máséval. Mert mindenki a maga terhét
hordozza. Akit pedig az igére tanítanak, az minden javából részesítse
tanítóját. Ne tévelyegjetek: Istent nem lehet megcsúfolni. Hiszen amit
vet az ember, azt fogja aratni is: mert aki a testének vet, az a
testből arat majd pusztulást; aki pedig a Léleknek vet, a Lélekből fog
aratni örök életet. A jó cselekvésében pedig ne fáradjunk el, mert a
maga idejében aratunk majd, ha meg nem lankadunk. Ezért tehát, míg
időnk van, tegyünk jót mindenkivel, leginkább pedig azokkal, akik
testvéreink a hitben.

                              ÉLETERŐ

Ismeri az Úr az igazak útját, a bűnösök útja pedig semmibe vész. (Zsolt
1,6)

Négyéves koromban szüleim kertjében elástam egy tölgyfamakkot a
rózsabokor tövébe. Akkor még nem értettem, hogy egy kicsiny magból
hatalmas fa növekedhet. Egyszerűen csak azért rejtettem a földbe, hogy
megőrizzem ezt a kincsemet.
Az idő múltával a kis makkból új élet indult. A rózsabokor védelmében
átvészelte a fagyos téli időjárást. Menedéket talált a fűnyíró
veszélyes késeivel szemben nyáron ugyanúgy, mint a nyulaktól, melyek
élelem után kutatva a tél végén megrágták egy kicsit. Később azután,
mikor már elég nagy volt ahhoz, hogy megálljon a saját lábán, apám
kivette mellőle a rózsabokrot. Idővel a kis makkból erős, egészséges
tölgyfa nőtt.
Most, amikor már idősebb vagyok, megértem, milyen fontos az, hogy az
igazság magvait ültessük el mások életébe. Isten védő kezeiben ezek a
magvak új élet reménységét hordozzák, és Isten országának jó
gyümölcseit termik majd.

Imádság: Teremtő Istenünk, segíts hűségesen szórnunk az igazság magvait
e világban. Bár láthatnák meg az emberek szeretetedet mindennapjaikban,
és keresnék kegyelmedet! Ámen.

Ahol az igazság magvait ültetjük el, Isten új életet teremthet.
Karen Nadeau (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK MÉG NEM ISMERIK KRISZTUST!