Csendes Percek március 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Már. 7., H, 03:41:02 CET

                        2005. március 7. hétfő

Gal 5,1-6.

Krisztus szabadságra szabadított meg minket, álljatok meg tehát
szilárdan, és ne engedjétek magatokat újra a szolgaság igájába fogni.
Íme, én, Pál mondom nektek, hogy ha körülmetélkedtek: Krisztus semmit
sem használ nektek. De ismét bizonyságot teszek minden embernek, hogy
aki körülmetélkedik, köteles az egész törvényt megtartani. Akik törvény
által akartok megigazulni, elszakadtatok a Krisztustól, a kegyelemből
pedig kiestek. Mi ugyanis a Lélek által, hitből várjuk az igazság
reménységét. Mert Krisztus Jézusban nem számít sem a körülmetélkedés,
sem a körülmetéletlenség, csak a szeretet által munkálkodó hit.

                           SZABADON ÉLNI

Ahol az Úr Lelke, ott a szabadság. (2Kor 3,17)

Nemrég alkalmam volt kipróbálni a sziklamászást egy teremben
kialakított mászófalon. Meglehetősen tartottam a dologtól, hiszen a
magasság mindig bizonytalanná tesz.
Miután felvettem a biztonsági hevedereket, a biztosító személy egy
zsinórt erősített a hevederemhez egy megbízható, erős csomóval. A
falhoz léptem, és elkezdtem mászni. Egyszer mindkét kezemmel
kapaszkodtam a sziklákba, míg az egyik lábam új támasztékot keresett.
Máskor stabilan álltam a lábaimon, miközben egy új, magasabban lévő
kapaszkodót próbáltam elérni. Habár erősen küszködtem, nem éreztem
félelmet, mert bíztam a biztonsági kötélben, és mindenekelőtt abban a
fiatalemberben, aki a kötelet a kezében tartotta. Teljesen nyugodtan
másztam, kutattam a kapaszkodási lehetőségeket, és végül felértem a
csúcsra.
Ugyanez igaz a lelki életemre is. Úgy érzem, bármit elérhetek, amit
Krisztus vár tőlem, ha a gondviselésére bízom az életemet. A tudat,
hogy Krisztus "tartja a biztosító kötelet", bátorságot ad a
feladataimhoz és segít, hogy mentő szeretetéről és könyörülő irgalmáról
bizonyságot tegyek az embereknek.

Imádság: Urunk, köszönjük, hogy te teljesen megbízható vagy. Segíts
benned bízni életünk minden helyzetében. Ámen.

Minél jobban rábízzuk életünket Krisztusra, annál bővelkedőbb életet
élhetünk.
Lorrie Orr (Brit-Kolumbia, Kanada)

IMÁDKOZZUNK A FÉLELMEK KÖZÖTT ÉLŐKÉRT!