Csendes Percek március 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Már. 6., V, 03:41:02 CET

                      2005. március 6. vasárnap

Mt 18,1-10.

Odamentek a tanítványok Jézushoz, és megkérdezték tőle: "Ki a nagyobb a
mennyek országában?" Jézus odahívott egy kisgyermeket, közéjük
állította, és ezt mondta: "Bizony, mondom néktek, ha meg nem tértek, és
olyanok nem lesztek, mint a kisgyermekek, nem mentek be a mennyek
országába. Aki tehát megalázza magát, mint ez a kisgyermek, az a
nagyobb a mennyek országában. És aki befogad egy ilyen kisgyermeket az
én nevemben, az engem fogad be. Aki pedig megbotránkoztat egyet e
kicsinyek közül, akik hisznek bennem, jobb annak, ha malomkövet kötnek
a nyakába, és a tenger mélyébe vetik. Jaj a világnak a botránkozások
miatt! Mert szükséges, hogy botránkozások történjenek, de jaj annak az
embernek, aki megbotránkoztat." "Ha a kezed vagy lábad botránkoztat meg
téged, vágd le, és dobd el magadtól: jobb neked ha csonkán vagy sántán
mégy be az életre, mint ha két kézzel vagy két lábbal vettetel az örök
tűzre. Ha pedig a szemed botránkoztat meg téged, vájd ki, és dobd el
magadtól: jobb neked, ha félszemmel mégy be az életre, mint ha két
szemmel vettetel a gyehenna tüzére."
"Vigyázzatok, hogy egyet se vessetek meg e kicsinyek közül, mert mondom
nektek, hogy angyalaik mindenkor látják a mennyben az én mennyei Atyám
arcát."

                         JÉZUS SZERET ENGEM

Mi tehát azért szeretünk, mert ő előbb szeretett minket. (1Jn 4,19)

James hároméves korában kis barátommá lett. Mindenért lelkesedő, igazi
"örökmozgó" gyerek volt. Be nem állt a szája, kicsiny karjaival és
lábaival szélkerék módjára hadonászott, ezzel adva nyomatékot
mondanivalójának. Az istentiszteletek alatt mindig az ölemben ült.
Lelkesen énekeltünk együtt, és az imádság alatt éreztem az arcomon a
leheletét, amint egészen közelről ellenőrizte, hogy valóban becsuktam-e
a szemem.
De a legszebb az volt, amikor James két keze közé fogta az arcom, közel
vont magához, a szemembe nézett, és így szólt: "Te szeretsz engem!"
Szavai mellbe vágtak. Milyen csodálatos, hogy James azért választott
engem barátjának, mert tudta, hogy én "előbb" szerettem őt. Megfogadtam
az Úr tanácsát, és befogadtam egy gyermeket az ő nevében, ez a gyermek
viszont segített abban, hogy az 1Jn 4,19 igéjét személyesen átéljem. Az
ő egyszerű szavai által ma mélyebben értem Isten felém megnyilvánuló
szeretetét, és saját szeretetemet iránta.

Imádság: Drága Istenünk, hogyan köszönhetnénk meg, hogy megtetted az
első, határozott és szerető lépést a velünk való megbékélés irányába?
Segíts, hogy hálás szívvel viszonozzuk szeretetedet. Ámen.

Ki segített nekem Jézus szeretetét megtapasztalni?
David Mackey (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK MÉG NEM ISMERIK JÉZUS SZERETETÉT!