Csendes Percek június 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Jún. 28., K, 03:41:00 CEST

                        2005. június 28. kedd

1Kir 17,8-16.

8 Ekkor így szólt hozzá az ÚR igéje: 9 Kelj föl, és menj el a Szidónhoz
tartozó Sareptába, és lakj ott! Én megparancsoltam ott egy
özvegyasszonynak, hogy gondoskodjék rólad. 10 Fölkelt tehát, és elment
Sareptába. Amikor a város bejáratához érkezett, éppen ott volt egy
özvegyasszony, aki fát szedegetett. Odakiáltott neki, és ezt mondta:
Hozz nekem egy kis vizet valamilyen edényben, hadd igyam! 11 Amikor az
elment, hogy vizet hozzon, utána kiáltott, és ezt mondta: Hozz nekem
egy falat kenyeret is magaddal! 12 De az asszony így felelt: A te
Istenedre, az élő ÚRra mondom, hogy nincs honnan vennem. Csak egy marék
liszt van a fazekamban, és egy kevés olaj a korsómban. Éppen most
szedegetek pár darab fát, hogy hazamenve ételt készítsek magamnak és a
fiamnak. Ha azt megesszük, azután meghalunk. 13 Illés azonban ezt
mondta neki: Ne félj, csak menj, és tégy úgy, ahogyan mondtad; de előbb
készíts belőle egy kis lepényt, és hozd ki nekem! Magadnak és a fiadnak
csak azután készíts! 14 Mert így szól az ÚR, Izráel Istene: A
lisztesfazék nem ürül ki, és az olajoskorsó nem fogy ki, míg az ÚR esőt
nem ad a földre. 15 Az asszony elment, és Illés beszéde szerint járt
el. És evett ő is, meg az asszony és a háza népe is minden nap. 16 A
lisztesfazék nem ürült ki, az olajoskorsó sem fogyott ki, az ÚR ígérete
szerint, amit megmondott Illés által.

                               ÉPP ELÉG

Az én Istenem pedig be fogja tölteni minden szükségeteket az ő
gazdagsága szerint dicsőséggel a Krisztus Jézusban. (Fil 4,19)

Édesanyám élete utolsó éveiben magatehetetlenné vált, és napi
huszonnégy órás gondozást igényelt. Ahelyett, hogy egy otthonban
helyeztük volna el őt, a nővéremmel és a fivéremmel úgy döntöttünk,
hogy a saját otthonában tartjuk, és keresünk mellé egy ápolót. Végül is
gondozásának költségei emelkedtek, és megtakarított pénze elfogyott.
Pénzügyeit én intéztem. Annak ellenére, hogy mi gyerekek kipótoltuk
édesanyánk jövedelmét saját megtakarításainkból, a helyzet siralmas
volt.
Egyik nap könnyek közt és reményvesztetten imádkoztam Istenhez
segítségért. Ámulva tapasztaltam, hogy éppen elég volt a pénz anyám
kiadásának a fedezésére - se több, se kevesebb! Hónapról hónapra
kezdtem jobban bízni Istenben, hogy ő gondoskodik anyám szükségeiről.
Így is történt. Édesanyám már nem él. De valahányszor visszaemlékszem
élete utolsó éveire, bámulattal tölt el, és alázatra indít Isten
hűsége. Megláttam, hogy ma is történnek csodák.
Az Úr imádságában (Mt 6,9-13) Jézus tanított minket imádkozni, hogy
"mindennapi kenyerünket add meg nékünk ma" - az arra a napra elegendőt.
Megtanultam, hogy Isten meghallgatja ezt az imát.

Imádság: Drága Istenünk, emlékeztess minket arra, hogy te mindig be
akarod tölteni szükségeinket. Ámen.

Naponta kérd Istentől, amire szükséged van!
Betty Norman (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ IDŐSEKÉRT ÉS CSALÁDJAIKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

Daniel Dossman: Jóga
-  a szabadságra vezető út? - Beszámoló egy keresésről
(zsebkönyv,  72 oldal, 400 Ft)

"Jóga - a szabadságra vezető út?" Ez egy volt jóga tanító
bizonyságtétele, akinek híre egészen Indiáig elért.
Lényegre törő szövegben mutatja be a francia Daniel Dossmann, hogy
senki sem teheti ki magát károsodás nélkül a jóga hatásának, bizonyos
harci sportoknak, a zen meditációnak és a keleti misztika hasonló
gyakorlatainak. Saját kárán tapasztalta ezt meg, de később teljesen
megszabadult, most azon fáradozik, hogy a Biblia alapján olvasóinak
megmutassa a valódi szabadságra vezető utat.
Az előttünk levő könyv így egyúttal egy volt jógi beszámolója,
információja és figyelmeztetése, aki ismeri az ázsiai filozófiák súlyos
veszélyeit.

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.
rendeles at evangeliumikiado.hu